LM-Dzienisz2
Clan LM
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 4-LutyUTCb-2006 08:44 Temat postu: c/c WW Assa by Kitek |
|
|
/c WW Assa PvP
ver 1.02
Spis Treści:
1. Wstęp
2. Skróty
3. Statsy
4. Skille
5. Tabele
6. Stuff
7. Expowanie
8. Taktyki PvP
Wstep:
Jest to moja ulubiona asska. Bulid opiera się na jednym itemie mianowicie słowie runicznym Chaos. Nasza asska będzie walczyć za pomocą znanej i lubianej umiejętności Barba Trąby Powietrznej. Jednak tego skilla uzyskamy dopiero na 57lvlu wraz z założeniem Chaosa, do osiągnięcia tego lvlu będziemy się troszkę męczyć expowaniem. Jest to postać ewidentnie pod PvP, ale nie tak źle radzi sobie na PvM. Assa ta wymaga dość dobrego posługiwania się skrótami klawiszowymi i podejmowania szybkich decyzji podczas duelowania. Oczywiście jak każda postać PvP ten bulid nie jest uniwersalny bo takiego niema :], czyli nie wygrywa bez problemów ze wszystkimi typami postaci, ale dzięki szerokiemu wachlarzowi skilli WW assa jest dość elastyczna jeśli chodzi o taktyki walki.
Skróty:
ac aromor class
ar attack ratting
BoF Blades of Fury
BoS Burst of Speed
BS Blade Shield
c/c claw/claw => określenie dla asski posługującej dwoma szponami
c/s claw shield => określenie dla asski posługującej się szponem i tarczą
CoA Crown of Ages
CoH Chains of Honor
CoS Cloak of Shadows
CTA Call To Arms
def obrona
dex dexterity
DFlight Dragon Flight
dr damage resistance
ds deadly strike
eth przedmiot eteryczny
far faster attack rate
FB Fire Ball
fbr faster block rate
fcr faster cast rate
fhr faster hit recovery
FoH Fist of Heaven
HP Health Points
ias increased attack speed
LS Lightnining Sentry
MB Mind Blast
MP Mana Points
opp opponent, czyli nasz przeciwnik :]
sc smal charm
SM Shadow Master
str- strength
WB Weapon Block
WW Whirlwind
Statsy:
Siła pod sprzęt
Zręczność pod sprzęt
Żywotność - reszta
Energia - 0 czyli nic :]
Skille:
Dragon Flight 1
Nie maxujemy, gdyż w tym bulidzie DFlight działa na zasadzie dotelepowania się w kierunku oppa. Świetny skill, szczególnie jeśli duelujemy przeciwko casterom. DFlight i szybko WW - koleś się może zdziwić :] Szkoda, że ma cast delaya lekkiego(1 sek.) ale to nam nie będzie w ogóle przeszkadzało.
Claw Mastery 20
Wiadomo dlaczego walimy :] CM dodaje nam % do dmg, ar i jeszcze mamy niezłego critical strikea.
Burst of Speed 1
Częściej będziemy używali Fadea ale będą takie sytuacje, że BoS będzie lepszym rozwiązaniem. Ten jeden punkcik wystarczy, gdyż spokojnie podbijemy BoSa ze sprzętu. BoS wpływa na szybkość jazdy trąbą powietrzną no i oczywiście na nasz speed biegania podczas walki :]
Weapon Block 9
Ważny skill!! Te niezbędne 50% bloku to minimum. Oczywiście z itemami wyciągniemy więcej Przypomnę, że nie dość, że dzięki niemu blokujemy ataki postaci walczących wręcz to jeszcze WB blokuje większość ataków magicznych takich jak: Duch z Kości, FoH, Młotki, LS, Orba czy FB. Niektórzy go maxuja inni nie. Ja jestem za 9 punktami, gdyż dla mnie powyżej tego progu nie opłaca się dawać w WB, resztę dobijamy ze sprzętu, więc te porządne jak na c/c asse 60% bloku osiągniemy.
Cloak of Shadows 1
W pewnych sytuacjach przydatny skill. Dlatego też walimy tylko 1 pkt. Można zrobić ciekawy motyw z BoF koleś nie wie z skąd lecą shirukeny . Dobry też bo minimalnie(ale zawsze :]) podwyższa nam ac i zmniejsza je u oppa. Potrafi być też czynnikiem zaskoczeniowym, czy dezorientującym(nagły Dflight z nikąd )
Fade 11
Dość ważny skill. Lepszy od BoSa tylko z jednego względu. Posiada ukryty dr!!! podbijany z każdym następnym levelem tego skilla(1 pkt. w Fadea = 1% dr). Inną zaletą bardzo wysokie resy z tą aurą. Progiem opłacalnym dla Fadea jest 11 pkt, resztę dobijemy ze stuffu :]
Min Blast 20
W sprawnych rękach potężna broń. Już wiele było dyskusji, czy go maxować czy nie. Ja jestem za maxowaniem MB. Bo po prostu mamy wydłużonego stuna na oppie, fakt że nie są to porażające różnice, ale nawet ta sekunda na duelu jest często jest nieoceniona. Jest to mój ulubiony skill, który potrafi doprowadzić do furii oppów
Venom 20
Z odpowiednim stuffem ten skill dodaje nam ponad 1k dodatkowego dmg. od trutek, a nie każdy ma maksymalne resy na poison Przypomnę, że te 1k dmg. zadajemy w 0.4 sek. a przy WW jest to świetnie wykorzystywane
Shadow Master 17
Moim zdaniem najlepszy skill z typu przywołań. Posiada cast delaya(6 sek.) ale to jest bez znaczenia przy tego typu umiejętności. Na 17lvlu dopiero nasza SM uzyskuje najlepszy możliwy equipmnet, dlatego walimy w niego tyle punktów. SM jest świetną tarczą, ma dużo HP, niezłe resy, używa szereg skilli asski no i bardzo często dezorientuje naszych oppów A wierzcie mi to jest duża przewaga.
Blades of Fury 1
Bardzo miły skill i zadziwiający swoją użytecznością Niema co maxować mamy ważniejsze skille do rozprowadzenia, a 1pkt. wystarczy by był bardzo użyteczny Jednak stosujemy go na postacie, które posiadają w miarę niski def. Na barbów i palów nie ma sensu go używać. BoF jest bardzo szybciutki i te 3/4 dmg. od broni jest całkiem si, szczególnie na casterów typu stojącego. Przypomnę, że BoF przenosi ze sobą wiele atrybutów takich jak dmg. od Venoma(3/4), critical i deadly strikea, druzgocące uderzenie, open wounds czy knobacka.
Blade Shield 1
Zawsze jakiś dodatkowy dmg. Tutaj tez niema sensu co maxować gdyż, dmg. dodany przy maxowaniu jest po prostu śmieszny. BS świetnie się uzupełnia z WW po prostu często dobija oraz podobnie jak BoF przenosi ze sobą dmg. od Venoma(1/4) i deadly strikea
Tym o to sposobem wykorzystujemy wszystkie 110 punktów:]
Tabele:
FHR progi dla assy:
0% - 9 frames
7% - 8 frames
15% - 7 frames
27% - 6 frames
48% - 5 frames
86% - 4 frames
200% - 3 frames
4680% - 2 frames :]
FCR progi dla assy:
0% - 16 frames
8% - 15 frames
16% - 14 frames
27% 13 frames
42% - 12 frames
65% - 11 frames
102% - 10 frames
174% - 9 frames
FBR progi dla assy(zarówno assy c/s i assy c/c z WB):
0% - 5 frames
13% - 4 frames
32% - 3 frames
86% - 2 frames
600% - 1 frames :]
Tabelke do FAR macie tu: [url [link widoczny dla zalogowanych]
Tabelka skilli jakie assa może blokować za pomocą WB:
Phoenix Strike/Chain/Lightning/Sentry - Blockable
Wake of/Inferno - Blockable
Skeleton Mage Missiles - Blockable
Teeth - Blockable
Bone Spear - Blockable
Bone Spirit - Blockable
Poison Nova - Blockable
Smite - Blockable
Fist of the Heavens - Blockable
Firebolt/Hydra - Blockable
Fireball - Blockable
Blaze - Unblockable
Firewall - Unblockable
Phoenix Strike/Meteor - Blockable Claws of Thunder/Nova - Blockable
Phoenix Strike/Ice Bolt/Frozen Orb - Blizzard - Blockable
Molten Boulder - Unblockable
Artic Blast - Blockable
Fissure - Unblockable
Hurricane - Blockable
Stuff:
Broń
Jak wiemy nasza asska jest c/c czyli używa dwóch broni. Tak więc:
Primary weapon
Słowo runiczne Chaos(Fal + Ohm + Um) w Suwayyahu:
9% Chance To Cast Level 11 Frozen Orb On Striking
11% Chance To Cast Level 9 Charged Bolt On Striking
+35% Increased Attack Speed
+290-340% Enhanced Damage
Adds 216-471 Magic Damage
25% Chance of Open Wounds
+1 To Whirlwind
+10 To Strength
+15 Life After Each Demon Kill
Nasz główny item, bez niego niema bulidu :]Najczęściej socketuje się w Suwayyahu lub Scissor Suwayyahu. Mają one taki sam speed i prawie identyczny dmg.( Suwayyah => 39-52, Scissor Suwayyah => 40-51). Jednak wole Suwayyah z prostego względu ma niższe wymagania od konkurenta(Suwayyah => str. 99, dex. 99, Scissor Suwayyah => str. 118, dex. 118). Co innego jeśli chcemy zrobić eth Chaosy, wtedy bezsprzecznie wygrywają Scissory ze względu na większą wytrzymałość(6 od zwykłych Suwayyahów(4. Inną rzeczą na którą warto zwrócić uwagę to by znaleźć Suwayyaha czy to Scissor Suwayyaha z dodatkowymi + do jakiegoś skilla/skilli, najlepiej by była to umiejętność należąca do drzewka Dyscyplin Cienia . Plusy takiego Chaosa to ładny speed, wysoki physical dmg. no i całkiem miły dodatkowy dmg. od magii. Bardzo ważna jest tu 25% szansa na otwarcie rany, na PvP jest to jedna z lepszych właściwości w itemach.
Secondary Weapon
Proponuje Jade Talona z włożoną runą Ohm:
Damage: (98-115) To (130-153)
+190-240% Enhanced Damage
+1-2 To Martial Arts (Assassin Only)
+1-2 To Shadow Disciplines (Assassin Only)
+30% Faster Hit Recovery
10-15% Mana Stolen Per Hit
All Resistances +40-50
Szczególnie użyteczny przeciwko casterom, ze względu na wysoki bonus do resów Dmg. troszke słabszy ale punktami do drzewek: Dyscyplin Cienia i Sztuk walki też nie pogardzimy :] Na uwagę zwraca też 30% fhr. Jeżeli walczymy jednak z meele fighterem(wyjątek stanowią wszelakiego typu ścierwa ala Frost Zealot, Tesladin czy Fire Bear) to raczej(ale nie zawsze) lepszym rozwiązaniem będzie drugi Chaos na łapie:]
Do rozważenia jest też słowo runiczne Fury(Jah + Gul + Eth) w Suwayyahu lub w Scissor Suwayyahu:
+209% Enhanced Damage
40% Increased Attack Speed
Prevent Monster Heal
66% Chance Of Open Wounds
33% Deadly Strike
Ignore Target's Defense
-25% Target Defense
20% Bonus To Attack Rating
6% Life Stolen Per Hit
+5 To Frenzy (Barbarian Only)
Uzyskujemy taki se dmg. w porównaniu do wcześniejszych szponów. Plusami są bardzo wysoki % open wounds i ds. Dużo osób zachwala kombinacje Chaos + Fury. Jednak mnie jakoś nie przekonuje, a po drugie Furia jest strasznie droga, tak więc wole Jadea lub drugiego Chaosa.
Switch
Oczywiście może być tylko jeden=> słowo runiczne Call To Arms(Amn + Ral + Mal + Ist + Ohm) :]
+1 To All Skills
+40% Increased Attack Speed
+250-290% Enhanced Damage
Adds 5-30 Fire Damage
7% Life Stolen Per Hit
+2-6 To Battle Command
+1-6 To Battle Orders
+1-4 To Battle Cry
Prevent Monster Heal
Replenish Life +12
30% Better Chance of Getting Magic Items
Wiadomo CTA daje nam możliwość używania, moim zdaniem, trzech najlepszych okrzyków barba. Więc z pewnością nie pogardzimy nimi. Szczególnie chodzi to BO, które zwiększa HP i MP naszej assy.
Zbroja
Cień Natalii z wsadzonymi trzema poison Facetami [100% Chance To Cast Level 23 Venom When You Level-Up, +37 Poison Damage Over 2 Seconds, +3-5% To Poison Skill Damage, -(3-5)% To Enemy Poison Resistance]. Zbroja ta wygląda tak:
Defense: 540-721
+150-225 Defense
+ (1 Per Character Level) 1-99 To Life (Based On Character Level)
Poison Length Reduced By 75%
Poison Resist +25%
+2 To Shadow Disciplines Skills (Assassin Only)
Socketed (1-3)
Świetny armor dla naszej assy pod warunkiem, że ma w sobie 3 poison Facety. Jego plusy to bonus do życia, + 2 do drzewka dyscyplin cienia, oraz najważniejsze 15% dmg. do trutek i o tyle samo zmniejszone resy oppa, uzyskane dzięki trzem facetom.
Zbroją konkurencyjną dla Cienia Natalii z 3 posion Facetami jest słowo runiczne Bramble(Ral + Ohm + Sur + Eth) najlepeij w Archon Plate:
Level 15-21 Thorns Aura When Equipped
+50% Faster Hit Recovery
+25-50% To Poison Skill Damage
+300 Defense
Increase Maximum Mana 5%
Regenerate Mana 15%
+5% To Maximum Cold Resist
Fire Resist +30%
Poison Resist +100%
+13 Life After Each Kill
Level 13 Spirit of Barbs (33 Charges)
Mocne strony tej zbroji to: aż możliwe 50% do dmg. od trutek, bardzo dużo bo 50% fhr i miłe resy. Dużo osób powie lepiej założyć Bramble:P Ja jednak na to powiem, że się z nimi nie zgadzam :] w praktyce imo lepszy Cień Natalii, wierzcie mi. Poza tym Bramble jest dość drogie.
Jeżeli jednak nie chcemy przywiązywać dużej wagi do trucizn u naszej asski, to proponuje skoncentrować się na zwiększaniu open wounds. Tak więc drugą zbroją dla naszej asski będzie słowo runiczne Duress(Shael + Um + Thul) w socketowanym Archon Plate:
+40% Faster Hit Recovery
+10-20% Enhanced Damage
Adds 37-133 Cold Damage
15% Chance of Crushing Blow
33% Chance of Open Wounds
+150-200% Enchanced Defense
-20% Slower Stamina Drain
Cold Resist +45%
Lightning Resist +15%
Fire Resist +15%
Poison Resist +15%
Zalety to ładny def, 33% szansy na otwarcie rany, 15% do druzgocącego uderzenia, no i miłe resy Socketujemy go w Archon Plate, gdyż jest świetna zbroja do socketowania ze względu na swój znakomity współczynnik wymagania/obrona. Przy wymaganych 103str. Dostajemy armor o defie 410-524.
Mamy też troszkę imo gorszą wersję Duressa jakim jest zbroja o zabawnej nazwie Krucze Krakanie najlepeij z socketowaną runą Um:
Defense: 477-534
+150-180% Enhanced Defense
15% Increased Attack Speed
15% Faster Hit Recovery
35% Chance of Open Wounds
+15 Dexterity
Mniejszy def, mniejszy fhr, brak resistów. Ale za to minimalnie większy open wounds, 15% ias i ładny kopniak do dexa. Daj nam to tańszą wersje Duressa :]
Zbroją o podobnych atrybutach jest Toothrow też z socketowanym Umem:
Defense: 713-888
+160-220% Enhanced Defense
+40-60 Defense
40% Chance of Open Wounds
Fire Resist +15%
+10 Strength
Attacker Takes Damage of 20-40
Od Kruczego Krakania różnie się przede wszystkim blisko dwa razy większym defem, posiada również o 5% większy Open Wounds i 15% resów na fire oraz lekko dopakowuje siłę. Z drugiej strony w ogóle niema fcr i boosta do dexu. Wiec obie zbroje dość zbliżone imo. Również można socketować ją jak Krucze Krakanie.
Jeśli jednak chcemy się koncentrować na w miarę mocnym jak na asse WW i wysokimi resistami to proponuje zbroje Chains of Honor(Dol + Um + Ber + Ist), to słowo runiczne imo również włożyć w Archon Platea z czterema socketami. A tak się prezentuje CoH:
+2 To All Skills
+200% Damage To Demons
+100% Damage To Undead
8% Life Stolen Per Hit
+70% Enhanced Defense
+20 To Strength
Replenish Life +7
All Resistances +65
Damage Reduced By 8%
25% Better Chance of Getting Magic Items
Pierwsze widoczne zalety tego armoru to +2 to all skills i aż 65% do wszystkich resów. Inne przydatne pod PvP atrybuty to ładny boost do siły no 8% dr. Wszystko to sprawia, że warto rozważyć tą zbroje :]
Hełm
Korona Wieków z włożonymi dwoma poison Facetemi:
Defense: 349-399
+50% Enhanced Defense
+100-150 Defense
+1 To All Skills
Damage Reduced By 10-15%
All Resistances +20-30
+30% Faster Hit Recovery
Socketed (1-2)
Indestructible
Wiadomo jeden z debeściaków :] Wysoki def, + 1 to all skills, dr w granicach 10-15%, no i good resy oraz 30% fhr To wszystko się składa, że lepszego nakrycia na głowę nie znajdziemy.
Jednak od biedy mamy alternatywę, a jest dość tani a jakże dobry hełm pod PvP o nazwie Twarz Wilhelma z socketowaną runą Um:
Defense: 217
+120% Enhanced Defense
+30% Faster Hit Recovery
15% Deadly Strike
35% Chance of Crushing Blow
+15 To Strength
Ładne bonusy do druzgocącego uderzenia - 35% i do ds. 15% oraz ładne doładowanie siły, dają nam dobry hełm pod PvP.
Innym tanim ale również dobrym hełmem będzie Skałostop z socketowanym Poison Facetem:
Defense: 163-201
+160-220% Enhanced Defense
Damage Reduced By 10%
30% Faster Hit Recovery
Cold Resist +20-40%
Fire Resist +20-50%
Lightning Resist +20-40%
+15 To Vitality
Z tym hełmem dostajemy 10% do dr, bardzo dobre resy możliwe do wylosowania, 30% fhr i dość duży bonus do żywotności. Jednym słowem wszystko się nam przyda.
Ostatnim hełmem do rozważenia jest słynne Czako z socketowaną runą Um:
Defense: 98-141
+2 To All Skills
+ (1.5 Per Character Level) 1-148 To Life
+ (1.5 Per Character Level) 1-148 To Mana
Damage Reduced By 10%
50% Better Chance of Getting Magic Items
+2 To All Attributes
Trzy atrybuty dzięki którym zwracamy uwagę na ten hełm to z pewnością + 2 to all skills, 10% dr i bardzo duży boost do HP. Więc wychodzi na to, że stare dobre Czako może być spowodzeniem używane u naszej Assy, jednak daleko mu imo do CoA.
Pas
Sznur Verdungo:
Defense: 125-158
+90-140% Enhanced Defense
10% Faster Hit Recovery
+30-40 To Vitality
Replenish Life +10-13
+100-120 Maximum Stamina
Damage Reduced By 10-15%
Dużo życia i ładny dr to nieocenione atrybuty tego paska na PvP. Jak dla mnie zmiata konkurencje innych pasków dla assy ww :]
Od biedy możemy założyć Powłokę Nosferatu:
Defense: 56-63
Slows Target By 10%
+2 To Mana After Each Kill
5-7% Life Stolen Per Hit
+15 To Strength
10% Increased Attack Speed
-3 To Light Radius
Przydatne atrybuty w tym pasie to ładny bonus do siły, 10% ias no i slow oppa o 10% Jednak mimo wszystko do Verdungo jak dla mnie się nie umywa.
Pasem o podobnych możliwościach jest bardzo lubiany przez sorce siatka Archanidów:
Defense: 119-138
+90-120% Enhanced Defense
Slows Target By 10%
+1 To All Skills
+20% Faster Cast Rate
Increases Maximum Mana 5%
Level 3 Venom (11 Charges)
Tu też mamy slowa o 10%, oprócz tego dostajemy +1 to all skills co doładuje nam WW ale poza tym nic ciekawego w tym pasie niewidze.
Rękawice
Szpony Trang-Oula:
Defense: 67-74
+20% Faster Cast Rate
Cold Resist +30%
+30 Defense
+25% Poison Skill Damage
+2 To Curses (Necromancer Only)
Głównym uzasadnieniem dlaczego zakładamy te rękawice jest zwiększenie dmg. od trutek o 25%. 30% resów colda też nie jest złe.
Jeżeli jednak nie chcemy robić asski z mocnym posion dmg. i woleliśmy Duress od socketowanego Rainbow Facetami Cienia Natalii. To lepsze będą rękawice o nazwie Uchwyt Drakulii:
Defense: 125-145
+90-120% Enhanced Defense
+10-15 To Strength
+5-10 Life After Each Kill
25% Chance of Open Wounds
7-10% Life Stolen Per Hit
5% Chance To Cast Level 10 Life Tap On Striking
Dwie główne zalety tych rękawic to 25% szansy na otwarcie rany i miły bonus do str, tak więc jest to bardzo dobra alternatywa :]
Mamy też do rozważenia ciekawe Steelrendy:
Defense: 232-281
+170-210 Defense
+30-60% Enhanced Damage
10% Chance of Crushing Blow
+15-20 To Strength
Bardzo wysoki def, mocny bonus do str, oraz możliwy do wylosowania 60% bonus do ed, no i 10% na druzgocące uderzenie. Jedyny minus to dość wysokie wymagania co do str ale i tak jest to bardzo dobra alternatywa dla Uchwytu Drakulii.
Buty
Gore Rider najlepiej upgredowany :]
Defense: 140-162
Assassin Kick Damage: 39-80
+160-200% Enhanced Defense
30% Faster Run/Walk
10% Chance Of Open Wounds
15% Chance Of Crushing Blow
15% Deadly Strike
Requirements -25%
+20 Maximum Stamina
Upgradowana wersja ma ładny def, inne atrybuty też zwracają uwagę: 30% do biegania(obniżone przy upgradowaniu!!), 10% szansy na otwarcie rany no i 15% ds. Bardzo miłe butki pod PVP, imo chyba najlepsze.
Ale dość konkurencyjną alternatywę, mianowicie Tancerza Cieni:
Defense: 122-144
Assassin Kick Damage: 83-149
+70-100% Enhanced Defense
+1-2 To Shadow Disciplines (Assassin Only)
+30% Faster Run/Walk
+30% Faster Hit Recovery
+15-25 To Dexterity
Requirements -20%
Jego plusy w porównaniu do Goreriderów to +2 do drzewka Dyscyplin Cienia, 30% fhr i możliwe aż 25 dexa. Więc przy butach jest się nad czym zastanawiać :]
Amulet:
Gniew Lorda
+1 To All Skill Levels
20% Increased Attack Speed
+ (0.375 Per Character Level) 0-37 % Deadly Strike (Based On Character Level)
Lightning Resist +35%
Adds 1-30 Lightning Damage
Attacker Takes Lightning Damage Of 15
Imo najlepszy amu dla postaci meele pod PvP moim zdaniem. Przemawiają za nim + 1 to all skills, 20% ias, miłe i bardzo użyteczne pod PvP 37% ds przy 99lvlu no i 35% resami do błysków również nie pogardzimy.
Można też rozważyć Oko Kota:
30% Faster Run/Walk
20% Increased Attack Speed
+100 Defense Vs. Missiles
+100 Defense
+25 To Dexterity
Niema bonusu do skilli ani nie posiada ds, ale za to posiada porządną ilość dodatkowego dex no i ten 100 obrony vs. pociski też nie jest złe.
A teraz najpopularniejszy z Amuletów Kalejdoskop Mary:
+2 To All Skill Levels
All Resistances +(20-30)
+5 To All Attributes
Tutaj przyda się te + 2to all skills i wysokie resy. Jednak dla mnie zawsze Mara była bardziej pod PvM, a od Highlorda z pewnością gorsza pod PvP.
I na końcu przedstawię niepozorny amulet ale on będzie zamiennikiem Gniewu Lorda w pewnych sytuacjach :] Są to skrzydła Anioła:
20% Damage Taken Goes to Mana
+3 To Light Radius
Nic wielkiego prawda, wręcz shit
ale w połączeniu z ringiem z tego samego zestawu daje nam potężny boost do ar dla naszego bulidu!!Ten ring otrzyma owy bonus do ar, a amu dostaje bonus za dwa itemy z zestawu +75 do life co też jest mile widziane :]
Ringi:
Ja widzę tu taki wariant => Raven i Ognikowiec(Whisp Projector):]
Króczy Lód:
150-250 To Attack Rating
Adds 15-45 Cold Damage, 4 sec. Duration (Normal)
Cannot Be Frozen
+15-20 To Dexterity
+40 To Mana
Cold Absorb 20%
Po pierwsze dzięki niemu uzyskujemy niezbędny nam cbf, bonus do many, ar no i miły absorb na colda Po prostu niezastąpiony ring.
Ognikowiec:
10% Chance To Cast Level 16 Lightning On Striking
Lightning Absorb 10-20%
10-20% Better Chance of Getting Magic Items
Level 7 Spirit of Barbs (11 charges)
Level 5 Heart of Wolverine (13 charges)
Level 2 Oak Sage (15 charges)
Bardzo ciekawy ring. Nie dość, że daje nam przyjemnego absorba na błyski, to jeszcze uzyskujemy w chargach możliwość odpalenia Dębowego Mędrca na 2lvl i Serce Rosomaka na 5lvl. Jednak nosząc ten ring będziemy odpalać Oaka, gdyż w połączeniu z CTA daję dość duże ilości HP. Naprawdę jeden z lepszych ringów.
Do rozważenia zostaje jeszcze jeden ring, mianowicie Obrączka Bul-Kathosa:
+1 To All Skill Levels
+ (0.5 Per Character Level) 0-49 To Life (Based On Character Level)
3-5% Life Stolen Per Hit
+50 Maximum Stamina
Daje nam kopa do życia, może mniejszy niż Ognikowiec ale zawsze :] no +1 to all skills też z pewnością będzie przydatne.
No i na koniec ring, które będzie współgrał z naszymi Skrzydłami Anioła czyli Angelic Halo:
Replenish Life +6
+20 To Life
Jedyne co to przydatne może być + 20 do HP, ale wraz z amu Skrzydła Anioła ten ring dostaje dodatkowy atrybut, mianowicie + (12 Per Character Level) 144-1188 Attack Rating. Ponad 1000 do ar na wyższych levelach robi wrażenie!! Warto trzymać takie dwa w skrzynce, gdyż przeciwko postacią z ponad 20k ac(i takie się zdarzają) warto założyć oba ringi i oczywiście wspomniany amu gdyż wtedy bonus do ar się podwaja :]
Talizmany
Annihilus:
+1 To All Skills
+10-20 To All Attributes
All Resistances +10-20
+5-10% To Experience Gained
Czy ja coś musze do niego komentować? Chyba nie;) wiadomo must have.
Do tego 10 skillerów do Dyscyplin Cienia, oraz reszte miejsca wypełnic sc najlepiej z hp lub z wysokim dmg. od trutek.
Expowanie:
Expowanie ww assy jest dość cięzkie, w szczególności do uzyskania 57lvlu kiedy to zakładamy Chaosy. Od 57lvlu będzie o wiele łatwiej na PvM ale bez rewelacji. Więc radzę załapywać się na wszelkiego rodzaju act runy no i oczywiście w odpowiednich przedziałach levelowych na jakże rozpowszechnione baalruny
A teraz powiem jak moim zdaniem najlepiej rozwijać skille w trakcie coraz wyższych leveli. Pierwszą zasadą jest to, że wraz z 30lvlem mamy we wszystkie podane w bulidzie skille 1punkt. Na początku ze względu na brak ww, maxujemy skille, które na zwiększają obrażenia. Czyli na początku będziemy maxować CM a potem Venoma. Następnie levelujemy Fadea do 11 punktów, dalej WB na 9 level, po nim koncentrujemy się na MB, które maxujemy na przemian z SM(do 17 punktów).
Taktyki PVP:
Na początek kilka tipsów. Po pierwsze trzeba pamiętać, że dmg. postaci podczas dueli wynosi 1/6(dokładnie 17%), więc jeśli zadajemy przykładów 1200 dmg. to podczas duelu odejmiemy przeciwnikowi jedyne 200hp :]. Limit dr obecnie pod w patchu 1.10 wynosi 50% :] Należy sobie dobrze przyporządkować wg upodobań skille pod odpowiednie klawisze na klawiaturze. WW mam na prawym przycisku myszy, a nie na lewym!! Bo zdarzają się i tacy miszczowie :] co walą trąbą z lewego przycisku myszy, a przez to w ogóle nie potrafią nią odpowiednio posługiwać. Trzeba również umieć zrobić króciutkie lub długie ww , w zależności od spotkanego oppa. Używamy BoSa lub w Fadea pod odpowiednich przeciwników :] Przy casterach i innych postaciach używających ataków od żywiołów na drugiej łapie najlepiej mieć Jadea. Natomiast jeśli spotkamy postacie z bardzo wysokimi ac(Paladyn i Barb) zakładamy wówczas ring albo nawet dwa ringi i amu z setu anioła. Znajomość wyglądu przeciwnika, co do rodzaju fachu jakim się trudni nasz opp dużo daje gdyż wiemy jak go podejść na pierwszym match-upie. Wszystkich przeciwników starym się łapać trąbką w biegu, gdyż wtedy jest ich o wiele łatwiej w trafić(podczas biegania penatly bloku wynosi 1/3).
A teraz reguły postępowanie pod różne typy postaci:
vs. Amazonka
Na szczęście imo amazonki już nie są tak mocne jak kiedyś(1.09d) pod PvP, ale nie można ich lekceważyć w szczególności javek. Najczęściej spotkamy się z dwoma rodzajami amek:
- Bowazonka
Walimy BoSa, na początku walki można szybko walnąć CoSa, jedyną racjonalną metodą walki jest tu DFlight i WW. Nie powinniśmy mieć z taką amką problemów większość pojedynków wygramy.
- Javazonka
Większość javek będzie używała Lightnining Fury. Więc walimy obowiązkowo Fadea. Jeśli javka stoi łapiemy ją DFlightem i WW, jak biega tym lepiej będzie ją łatwiej w trafić gonimy ją i starym się złapać długim WW.
vs. Zabójczyni
Z assami innymi niż ww assa nie będziemy mieli większych problemów. Klasa ta po wyjściu patcha 1.10 imo stała się mocniejsza w PvP, najczęściej będziemy walczyć light traperkami, które dla nas na szczęście nie będą jakimś wielkim zagrożeniem.
- Trapassa
Oczywiście walimy Fadea, staramy się szybko do niej dojść, najlepiej za pomocą Dflighta i krótkie ww, gdyż stojące obok pułapki mogą nas wykończyć. Uważamy by nie złapała nas na stunie, jest sposób by go uniknąć walimy WW by uciec od stunlocka :]
- Kickassa
Może być trochę irytująca, ale nie powinna sprawić nam problemów. Walimy BoSa, by wyrównać speeed w stosunku do oppa. Staramy się odrazy złapać ją na stunie za pomocą MB, by podbiec i wykończyć ja WW. Jeżeli jako pierwsza do nas doskoczy szybko kilka WW(nie uciekać) i po sprawie. Może próbować się charg-upować na SM, nie można jej na to pozwolić, od razu MB i wtedy szybko do niej dobiegamy i wchodzimy jej w dupę za pomocą trąby.
- Bladeassa
Walimy BoSa. Nigdy nie dobiegamy do niej bo nas wykończy shirukenami :]. DFlight i WW to najlepszy sposób na to ścierwo. Nie powinniśmy mieć większych problemów na jej szybkie wykończenie.
- WW assa :]
Mirror będzie cięzki dla nas, tutaj 99% szans na zwyciętwo leży w naszych umiejętnościach duelowania :]. W tym match-upie jestem bardziej skłonny używać BoSa, chociaż nie do końca przekonany jestem co do tego, ze względu że z Fadem osiągniemy max 50% dr :] a z BoSem nie.
vs. Nekromanta
Nekrosy są bardzo silne pod PvP, szczególnie wkurzającym nas typem będzie Bone Necro z założoną Enigmą.
- Bone Necro
Jeżeli koleś ma Enigme, a reszta sprzętu nie odbiega od standardów to niestety zdecydowaną większość pojedynków przegramy Przede wszystkim walimy BoSa. Staramy się gnoja złapać na stunie za pomocą MB. Używamy zawsze krótkich WW. Jeśli złapie nas w Bone Prison odraz WW by się uwolnić. Jak jesteśmy blisko uważać na Bone Spear(mądry opp tego właśnie z bliska użyje)!! Mogą być śmiertelnie szybkie.
- Poisonmancer
Oczywiście na wstępie Fade. Dupki mają przeważnie max poison dmg. ze względu na założone Bramble ale i tak nie jest źle. Najczęściej będą stali w miejscu, więc DFlight i krótkie WW.
vs. Barbarzyńca
Dla casterów w miarę łatwy opp, dla nas może być męczarnią. Chodzi mi tu o WW barbów z bardzo wysokim ac. Więc warto założyć na walki z nimi ring i amu z setu anioła. W walkach ze wszystkimi Barbami oprócz WW Barba na wstępie walimy BoSa.
- WW Barb
Jak mówiłem jeśli się w trafi koleś z wysokim ac i mocnym stuffem to raczej przegramy. Tutaj skłonny jestem na Fadea gdyż wole mieć myśl gdy walczę z nimi, że mam max dr :]Najlepszym momentem by w nich wjechać trąbą jest czas kiedy biegają, gdyż gdy stoją łatwo mogą nas skontrować. Nie walimy WW w Barba kiedy jedzie trąbką!! Bo to może się źle dla nas skończyć :]
- Koncentrator, Berseker
Łapiemy go najlepiej w biegu(jebak ma bardzo wysokie ac) bocznym WW, czyli takim kiedy łapiemy oppa obrzeżem naszej Trąby daje nam to większą szanse, że trafimy go :] Można próbować łapać gnoji na stunie poprzez MB.
- Frenzier
Nie powinien sprawić większych problemów, ale uwaga jest bardzo szybki. Niema sensu go łapać na stunlocku, gdyż będzie szybko nadbiegał w naszym kierunku. Czekamy i tuż przed jego dojściem szybko WW.
- Wolf Barb
To będzie dla nas raczej łatwy kąsek, spokojnie wygramy większość pojedynków. Można się z nim pobawić, łapanie na MB, szybki dojście i WW.
vs. Czarodziejka
Sorce nie są mocne na PvP i moim zdaniem nigdy nie były. W walce ze wszystkimi ich typami oczywiście używamy w Fadea :] Mądre oppy mogą nas przytrzymywać za pomocą Telekinezy, ale taki stun nie jest długi a WW pomoże nam wyjść opresji :]
- Blizz Sorc
Chociaż jak mówiłem sorce nie są mocne pod PvP ta może być dość groźna, szczególnie okaz nabity cold Facetami. Jedynym sposobem postępowania na te chyba najpopularniejsze obecnie sorce jest natychmiastowy DFlight i szybkie wjechanie WW.
- Fire Sosa
Trochę groźniejsza bo z reguły ma bardzo wysoki fcr dzięki czemu szybko zapieprza swoim FB, więc taktyka taka sam jak dla Blizz(DFlight i WW) tylko tym razem koniecznie używamy krótkich WW.
vs. Druid
Ta klasa postaci, będzie bardzo łatwa do rozjechania trąbka, wyjątek stanowi Wind Dru z Enigmą, ale i on powinien nam ulec :]
- Fire Dru
Będzie to dla nas małe piwko przed śniadankiem Wiadomo Fade na wstępie. Są dwa sposoby: DFlight i WW lub CoS i BoF co czyni duela zabawnym. Jak głupiec będzie podbiegał do nas(by hitnąć nas z Armaggedonu) to od razu wjazd długim WW.
- Wind Dru
Tak samo jak z Fire Dru. Uważać tylko trzeba na oppów z Enigmą, ale nawet na takich od razu gdy do nas się dotelepią bardzo szybko krótkie WW.
- Werewolf
Jednym słowem łatwizna dla nas to będzie taki Zaelot :] BoS na wstępie. Od razu jak podbiega WW i po sprawie.
- Werebear
Zwykły będzie jeszcze łatwiejszy niż Werewolf(taktyka jak wyżej). Natomiast na odmianę Fire Claw Bear walimy Fadea i nie dopuszczamy do sytuacji by nas w trafił,. Zawsze kiedy się zbliża kontrujemy go WW.
vs. Paladyn
Paladyni to świetna klasa postaci. Mocni zarówno na PvP jak i PvM. Mogą być dość problemowi ze względu na bardzo wysokie ac, które zazwyczaj posiadają. Więc radzę koniecznie założyć ring i amu od setu anioła, albo nawet dwa ringi i amu, bo inaczej najzwyczajniej w świecie nic im nie zrobimy :]
- Zaelot
Ze względu na high def i przeważnie max dr, najlepiej łapać ich na stunie za pomocą MB i wjeżdżać im w dupę :] Nie powinni sprawiać większych problemów.
- Smiter
Tutaj nie ma co się bawić z MB. Najlepiej włączać tu BoSa. Kontrować szarże z bocznym WW. Nie gonić ich gdy uciekają(ewentualnie wtedy pobawić się z nimi MB)!! Bo nas łatwo z szarży potraktują. Jest to najniebezpieczniejszy pal do załatwienia.
- FoHer
Oczywiście walimy Fadea. Opp będzie przeważnie stał w miejscu, więc najlepiej dotelepować się do niego za pomocą DFlighta i WW. Nie powinien sprawiać większych problemów.
- Hammeradyn
W walce z nim używamy BoSa. Czy posiada Enigme czy nie, w duelach z nimi zawsze kierujemy się dwiema zasadami: nie gonimy ich gdy uciekają(DFlight wtedy jeśli chcemy doskoczyć lub zabawa z Mb ) i używamy wyłącznie krótkich WW. Opp z Enigmą może sprawiać problemy, jeśli się dotelepie od razu krótkie WW.
- Tesladin
Taktyka taka sama jak przeciwko Zaelotowi(próbujemy złapać na stunie i szybki wjazd WW) z tym, że zawsze używamy Fadea :]
- Crusader
Będzie łatwiejszym łupem niż Smiter, przede wszystkim ze względu na stosunkowo niski def. Kiedy chce nam wbiegać szarżą, kontrujemy bocznym WW. Tak samo jak w przypadku Smitera nie gonimy gdy uciekają :]
THE END
Podziękowania:
- Blizzardowi za wspaniałą grę jaką jest Diablo 2
- Voidowi za poradnik C-C WW Shadow Assassin
- Casiomenowi za najciekawsze duele jak z nim toczyłem na 1.09d
edit. poprawiłem kilka literówek
edit. poprawione literówki i dodane steelrendy=> ver 1.01 ;p
edit. znowu literówki(dwie:P)
edit. nowa wersja 1.02 tym razem lista zmian dość duża:
- dodałem kilka skrótów
- zmienione statsy
- dodane nowe itemy do rozważenia: Toothrow, CoH, Skałostop, Czako, Archanid Mesh, Kalejdoskop Mary, Skrzydła Anioła i Angelic Halo.
- Dodane lub zmienione zdania w działach: Stuff i Taktyki PvP wg. waszych uwag z którymi się zgodziłem
edit. wkradł się jeden błąd przy szponach tranga, więc go poprawiłe. Pozdro MaxXan
Post został pochwalony 0 razy
|
|