LM-Dzienisz2
Clan LM
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 4-LutyUTCb-2006 08:44 Temat postu: hammer by inter |
|
|
Pal hammer by InteR 1.10
1. Wstep
2. Skille
3. Itemy
4. Taktyki
5. TvT/PvP (dla zaawansowanych)
6. Zakonczenie
1. Wstep: Do napisania tego bulidu skolonilo mnie wiele pytan od graczy, ktorzy chcielby takze miec takiego lub podobnego paladyna. W tym poradniku chcialbym zamiescic wszelkie rady zarowno dla poczatkujacych graczy, jak i starych wyjadaczy.
2. Skille:Wydawac by sie moglo ze hammera zrobic jest latwo. Jest w tym troche prawdy choc nie do konca. W drzewku bojowym znajdziemy 2 przydatne skille. 1 blogoslawiony mlot (ofc maxujemy) i 2 swieta tarcza (maxujemy dopiero na koncu, przypuszczam ze nie starczy Ci pkt do wymaxowania, ja sam na 95clvl mam hs na 18lvl i nie narzekam). W reszte skille potrzebne do dojscia polecam dac nie mniej, nie wiecej tylko 1 pkt W drzewku offensywnym znajdziemy tylko 2 bardzo wazna aury, koncetracje- oczywiscie maxujemy(i prawie zawsze mamy ja ustawiona). W aure blogoslawiona celnosc dajemy takze 20pkt (synergia mlota). w moc ofc 1, potrzebna by dojsc do powyzszych aur. W drzewku aur defensywnych znajdziemy kilka bardzo pomocnych aur. Przede wszystkim maxujemy wigor (synergia dla mlota), medytacja (moim zdaniem o wiele bardziej przydatne niz odkupienie). Mozna takze 1 pkt dac w zbawienie, ale imo nie ma to wiekszego sensu, poniewaz i tak 98% czasu chodzimy z koncetracja. Jezeli chodzi o skille to bedzie na tyle
3. Itemy:Jezeli robisz hammera zastanow sie czy obierasz wariant 75 czy 125 fcr (szybszego rzucania czarow). Jezeli 75 sprawa jest prosta, a stuff standardowy. W lape bierzemy hoto, zbroja aniol (z Um) czako (rubin), zaka (perf topaz-res na blyski), amu mara, pas arachnid, rece magefisty (imo lepsze od frostow 20fcr, 25% mana reg-wole to niz 30res cold w rekach Tranga) buty piaskowy ksztalt, ringi zaleznie jak kto woli 2x bk, bk + raven, jezeli bijesz dc 2x krasnal (15%absorba fire); talizmany 10 combatow (mozliwie z hp) 9x sc hp (mozliwie z mana, idealne sa 20/17 ~~) i anhil mozliwie z najwieksza liczba atrybutow Jezeli obrales prog 125fcr sprawa jest nie watpliwie trudniejsza.. Aniola zamieniamy viperem. Mare rare albo craftem 2all pala [3 combat] + fcr + mile widziany resy etc ,a bk ring ringiem 10fcr.Co razem na daje: hoto 40, arachnid 20 fisty 20 viper 30 i amu fcr 20 = 130. Mamy ostatni prog fcr ;] Przypuszczam ze amu 20fcr bedzie bardzo ciezki do znalezienia/kupienia wiec hoto mozesz zameinic ws'em. Teraz napisze moze dlaczego wybor akurat takich itemow. Jezeli chodzi o hoto i ws nie ma chyba watpliwosci. Alternatywa moze byc jedynie swiatlo niebios, [3all 2sock + @@] ale nie ma fcr :/ to jedyna wada tej broni, a jak wiadomo 75 fcr to podstawa, wiec odpada. Jezeli posiadasz fantazje i sentyment do classic d2 proponuje wziasc uniq klinge (50fcr 10all res 50mana). Jezeli chodzi o kask do wyboru mamy raczej tylko 2 helmy: czako i krolewska korona uniq (korona wiekow-coa). Czako ma 2all hp/mana 10dr, 50mf, i po 2 do all atrybotow ;], a coa 1 all 1/2 sock 20fhr 10-15dr, 20-30all res. Imo ze wzgledu na swoja cene i rzadkosc wystepowania coa jest rzadziej uzywane, co nie oznacza ze gorsze. Ja jednak ze wzgledu ze coa potrzebuje bodajze 17x str wybralem czako i zaoszczedzilem pkt na zywotnosc (moj paladyn bez BO osiaga duzo ponad 2k hp w standardowym stuffie). Jezeli chodzi o zbroje, chyba nie trzeba mowic ze jak ulal pasuje tu enigma :] Lecz przyjelem ze bardzo malo osob na nia stac (z reszta mnie takze sie to dotyczy) wiec zrobilem bulid pod aniola, ktory nie jest wiele gorszy. Po pierwsze +15max all res, ladny def, itp robia z niej konkurecje dla enisi. Imo nie ma innej zbroji ktora moglaby konkurowac z tymi dwoma. Amulety hm... do wyboru mamy 3, mare (2all 20-30all res, 5 do all atrybutow), hymn serafina (2all 1-2do aur offens) i jakis rare/craft 2all pala/3 combat + fcr. Jak napisalem wczesniej masz do wyboru czy robisz pala pod 125 czy 75 fcr wiec wybur nalezy do ciebie. Butki, do wyboru : wodolazy, piaskowy ksztalt, tkacze jedwiabiu. Ja wybieram piaskowy ksztalt. dlaczego? 20fhr, 20frw, 10-15 str, 10-15dex i res truta o ktorym tak czesto zapominamy... wodolazy oferuja nam +5max res fire (polecam na dc), 45-65h, 15dex, a tkacze + max mana, i 30frw... ja wbieram piaskowy ksztalt. Ringi: tu do wyboru 2x bk (1all ~50hp), raven (cbf, dex, abs%cold), krasnal (polecam na dc-absorb %fire, hp), ring fcr + lr, cl, hp/mana i nasz poczciwy soj (1all +25%max mana, +20many). Tarcze, tu juz nie ma wyboru, jest tylko jedna, najlepsza: zakarum, kazdy wie o co biega, 2all 2 combat, 50all res, najs blok, hp, str... Pasy: imo do wyboru pas Tranga, lub arachdnid. dlaczego wybieram arachnida? 1all 20fcr mowia same za siebie. Pas Tranga daje cbf, mane, hp; ale bez arachnida o wiele ciezej bedzie uzyskac 75fcr. Rece: frosty, magefisty, Tranga... frosty 40% zwiekszaja many, Trangi 20fcr 30res cold, fisty 20fcr 25% reg mana... Wybieram fisty.
4. Taktyka: jezeli mamy juz takiego pala (lub mniej wiecej) niewiele jest w stanie nam zaszkodzic... Wystarczy uwazac na stygijczyki (moja udreka) i FE przy kazdym monsterq hl... szczegolnie na listera i bartuca, ktorzy wyskakuja jako sludzy baala. Na brh (grajac w teamie)zazwyczaj soska leci na tron, jednak samemu na charge tez mozna biec. Jezeli jest juz tp w tronie bijemy potworki. Wchodza 1 sludzy. Co robimy? stajemu w srodq nich - nie boj sie, nikt ci nic nie zrobi, blok 75%, resy max, czego sie obawiac? ano przy 3 obstawie jest krawy bartuc. czasami ma "zaklety ogien" i jak wybuchnie jestesmy narazeni na smierc... tak samo z ventarem wykletym i listerem oprawca. Jezeli zauwazymy zaklety ogien, raz dwa uciekamy . Baala bijemy troche za wolno, szkoda na niego czasu, a mf za wiele nie mamy i tak Na didi (iablo hl)uwazamy na FE<-- zaklety ogien(Fire Enchanced) staramy sie nie wpasc w panow jadu, bo maja niezly "power". 3a - zazwyczaj tylko rada hl nas interesuje. uwazamy na FE ktore dosyc czesto wystepuje. 2a i 1a - banal, nic nam nie zagrozi. DC - tu jest troche ciezej, co nie znaczy ciezko. ubieramy 2x krasnal, wodolazy, aniola, i dc moze possac, jak dobrze sie uwiniemy, nie cala minuta jest nasz i mozemy brac anhila.
5. tvp/pvp: takim paladynem mozna takze grac pvp/tvt, jednakze zaznaczam, ze mamy co najwyzej szanse z postaciami meele (amka, pal smite/charge/zealot itp, barb...), w przypadku z postaciami czarujacymi (tak zwani casterzy) mamy dosyc marne szanse... Na amki zakladamy cisze (slowo runiczne ma sporo ed), zaka (exlie epvp banned-niestety), mare zamieniamy na gniew lorda. Na barba, pala meele i dru meele hoto i zaka. stawiamy mlotki i czekamy az zaatakuje, kuszac go, co chwilke nie puszczajac mlotow, az gdy nadejdzie my pach i wytrzyma moze ze 2 mlotki . z wszelkimi casterami mozna liczyc jedynie na lut szczescia - a nuz cos trafi TvT gra sie ciekawiej - jestesmy w centrum koncentracji, a jezeli stac nas na beast to takze fanatyzmu... stawiamy mlotki, pilnujemy amki od postow meele i czekamy az ktos przez przypadek wleci w mlota :> gra sie o tyle ciekawie, ze wiekszosc postow nie wytrzymuje 2 mlotkow, a co za tym idzie jezeli trawi naszego oponnenta choc 1 mlot jest juz na wyczerpaniu.. czesto stajemy sie "bohaterami" potyczki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|