Forum Legia Martia
Witaj na forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PvP bone Necro 1.10 by Psycho

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Legia Martia Strona Główna -> Buildy PvP i PvM
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iwek
Clan LM



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: 4-LutyUTCb-2006 08:44    Temat postu: PvP bone Necro 1.10 by Psycho

Spis tresci:

1.wstep
2.objasnienia
3.statsy
4.skille
5.itemsetup
6itemy na kazdo postac [jak sie na kogo ubrac]
7.strategy room [rum ^^ - off topic joke]
8.test necra [postac na singla]
9.zakonczenie

______________________________
1.wstep
______________________________

A wiec z chlebem baby i chopy! This strategy is for <gosu> nec PvP.
Poradnik ten pisze sobie w chacie ... lezac na fotelu, z kartka ...
Ups! Nie ta bajka Razz. No dobra, grajac se kiedys na CBN [1.09d jeszcze]
spotkalem pewnego kolesia niby "wiedzmina" [fani A.S'a kumaja o co
biega]. Jak mi koles zaczal napier***** we mnie jakims latajacym scierwem
myslalem, ze nie wyrobie. Coz ... chop mnie zmaskrowal. I ja se mysle:
"jak zajefajnie byloby miec takiego "szczawonoga" co by sie go baly
rozne "mastahy". A wiec mialem se neca przez niejaki czas. Jeszcze
wtedy w kawiarence naparzalem. Az tu nagle wychodzi 1.10 beta. W tym
ze momencie starzy zalozyli mi w chacie neta i ... wyszedl 1.10 !
A wiec robilem se necro'ow na tymze patchu i doszedlem [ w koncu ]
do tego jedynego, dobrego, piknego ... takiego tyci, tyci
A i oto postanowilem sie podzielic moimi przemysleniami na temat
roznych postaci z gatunku neć, badz cieć.
Wymyslilem se necia ultimate PvP [do walki z wszystkimi postaciami]
(wystarczy bedzie zmieniac sprzet na poszczegolne postacie)

Mozemy wyroznic rozne gatunki neci/cieci :

1.necio p/b na ducha [tym oto sie zajmiemy w tymze poradniku]
2.necio p/b na poison [zbytnio mu spod pachy i z geby jedzie ^^]
3.necio na przywolane rozne syfy [to jest na PvM tylko]
4.chybryda /// takie cus nie ma raczej szans na przetrwanie
5.specjalizator [ten dzieli sie na ponizszych:]
_____a) NvN
_____b) NvP [necro vs postacie fizyczne (ama,barb,zeal itp )]
_____c) NvA [necro vs poszczegolne postacie (FOH'er,smitter,trap itp)]
6.ciecie [masa n00bow co mowia ze sa mastahy i w du...tylek dostaja]

______________________________
2.objasnienia
______________________________

Oto kilka objasnien i skrotow:

FCR-szybsze rzucanie czarow [faster cast rate]
FHR-szbsze odzyskiwanie rownowagi [faster hit recovery]
FRW-szybsze bieganie / chodzenie [faster run / walk]
DMG-obrazenia [damage]
DR-obnizenie obrazen [damage reduced]
RL-uzupelnienie zycia [replenish life]
LR-zmnijeszenie odpornosci [lower resistance]
RES-odpornosci [resistance]
BS-duch z kosci [bone spirit]
SPEAR-wlocznia z kosci [bone spear]
CLAY-gliniany golem [clay golem]
DECREP-spowolnienie [decrepify]
TEETH-zeby [teeth ^^]
BA-zboja z kosci [bone armor]
BW-sciana z kosci [bone wall]
BP-wiezienie z kosci [bone prison]
NvN-Necro versus Necro
NvP-Necro versus Physik
NvA-Necro versus All
@-tutaj chodzi o bonus w jakims itemie, co daje jakies krocie
STR-sila
DEX-zercznosc
VIT-zywotnosc
ENE-energia
WS-wizardspike [kolec czarodzieja]
HOTO-Heart of the oak [serce debu]
CTA-call to arms [wezwanie do broni]
CBF-cannot be frozen [nie mozna zamrozic]
Soj-stone of jordan [kamien jordana]
BO-battle orders [rozkazy]
Exp-experience [doswiadczenie]
RW-runeword [slowo runiczne]

nic dodac, nic ujac

______________________________
3.statsy
______________________________

strenght - 0
dexerity - 222 [ pod blok na 99 lvl]
vitality - reszta
energy - 0

No to teraz wylumaczmy dlaczego tak dobieramy statsy:

Sila - 0, poniewaz pewna zbrojka [enigma] dam taki bonus do sily
ze bedzie nas stac na ubranie calej reszty itemow. A po co dawac wiecej
jak nie po to zeby ubrac itemy ? No cuz lepiej zaoszczedzone punkty
wstawic w zywotnosc, zeby dodac naszemu necro troche wiecej zycia

Zrecznosc-222, poniewaz jest to [tyle powinno byc po zalozeniu itemow na 99 lvlu]
optymalna wartosc aby z tarcza homunkulusem miec max blok (na 99 lvl i moc zalozyc
itemy wymagajace dexa. Blok jest nam potrzebny ze wzgledu na walki z postaciami
typu Physik [takie tez sie trafiaja], bo jak nam np taki barb wjedzie to moze
nam troche w tarcze powalic, a nie od razu kule zycia oprozniac. Zrecznosci dajemy
tylko tyle ile potrzebjemy do bloku w zaleznosci od naszego lvl'a. Ponizej przedstawie
tabelke z wymaganiami dexa, przy uzyciu homu na danym lvl'u.

lvl postaci___________85___86___87___88___89___90___91___92___93___94___95
ilosc dexa do bloku___192__194__196__198__200__202__204__206__209__210__212

Opisalem tylko od lvl 85 do 95, bo rzadko kto zdobywa lvl powyzej 95 .
Ale ogolna formula do bloku wynosi :
Dex Required = {[(75 x (Level x 2)] / Shield's Block %} +15

Zywotnosc - reszta, co tu mowiec najlepiej tu wpakowac
punkty, poniewaz kazda postac typu PvP powinna miec duzo zycia [powiedzmy,
ze jest to podstawa rozwoju postaci]

Energia - 0 powiem prosto - po co wiecej, na przyzwoitym levelu i po
wlozeniu konkretnego itemsetupu mamy tyle many, ze nam starczy

A tutaj opisze jak u mnie wygladaja statsy na czysto na 93 lvl'u
strenght - 0
dexerity - 159
vitality - 356
energy - 0

finito 3 czesci

______________________________
4.skille
______________________________

//bone and poison tree
20 - BS
20 - Bone Spear
20 - Bone Wall
20 - Bone Prison [nie uzywam Marrow buga]
20 - Teeth
1 - Corpse Expolsion
1 - Bone Armor

//curse tree
1 - Amplify damage
1 - Iron Maiden
1 - decrepify
1 - Terror
1 - Weaken
1 - Life tap
1 - Lower Resist [lr]

//summoning
nothing [jak ktos chce to mozna w golema ]
clay golem najlepszy by byl, ale na euro-PvP realm
dozwolony jest tylko Fire golem

Nasza glowna bronia bedzie BS. To wlasnie tym czyms po wlozeniu
itemsetupu gorna granice DMG bedzie stanowic ok 5K. Tak wlasnie
5000 high dmg. Tyle mozna maxymalnie wyciaganac z ducha w moim
buildzie.

4 odsolna dobiegla konca, jak uzywac poywzszych skilli napisze
w nastepnej czesci poradnika


5.itemsetup
______________________________

I oto doszlismy do najdluzszej i najtrudniejszej czesci mojego
buildu. Dobrania itemow.

Ja swoje itemy dobieralem pod progi FCR [maxymalny]
A, oto i one:

FPS FCR
15 0
14 9
13 18
12 30
11 48
10 75
9 125

Oznacza to, ze przy 125 FCR otrzymujemy najszybsze rzucanie czarow
i dany czar bedzie rzucany 9 klatek.[im mniej klatek tym szybciej
rzucamy jakis czar (to dla tych nie kumatych).

______________________________

Muj build opiera sie na maxymalnej wartosci FCR, czyli 125.
Dlatego tez, itemsetup zostal dobrane w sposob, aby przekroczyc
ten prog tylko o niewielka ilosc, a tym samym nie stracic duzo
na DMG itp.Teraz opisze jaki sprzet daje ile FCR:

hoto - 40 wybralem je pomiewaz ma duzo przydatnych bonusow. [3 do
skill, resy, rl, fcr, mana max]

rare circlet - 20 [o tym, ze jest to lepsze od shako powiem pozniej]

craft amu FCR - 20 [jak ma 2 do necia i 20 FCR i @@@ to juz wtedy
mara wymieka]

arachnid - 20 - najlepszy pas dla necro IMO, do tego ma 1 do skilla

TO gloves - 20 do tego 2 do curse [przydatne na TvT]

FCR craft / magical / rare ring - 10 FCR i spory bonus do many.
O tym dlaczego IMO jest to lepsze od soja powiem pozniej.

______________________________
w sumie 130 FCR [130>125]
______________________________

Skoro juz mamy kwestie FCR za soba przjede do opisania innych
itemow [a takze podam ich wspolczynniki i postaram sie pomoc
nawet tym biedniejszym].No to lecimy z koxem ...

______________________________
spis max sprzetu pod 125 FCR
______________________________

Hoto
rare circlet [jah / ber]
enigma [breast plate]
craft amu FCR
homo [um / jah]
arachnid
TO gloves
aldur boots
raven
FCR ring
______________________________
taki sprzet jest maxymalny, ale jest jeszcze 2 pod 75 FCR
______________________________

Hoto
shako [jah]
enigma [breast plate]
craft amu FCR
homo [um / jah]
arachnid
frosty
aldur boots
soj
raven

z takim ekwipunkiem bardzo fajnie i przyjemnie sie gra, bo nie odczowamy ubytkow many
______________________________

inventory
do tego dojdziemy pozniej / [tam na dole jest gdzies] /

______________________________
glowa
______________________________

rare CIRCLET
2 skill necia
90 mana
2 sockets [tu bym proponowal wsadzic runke(i) jah / ber]
20 fcr
30 frw
60life/10rl

ocena:6
Na taka zabawke moga sobie pozwolic niestety tylko nieliczni.
Jest zajefajna ze wzgledu na 2 do skilla i bonus do many
[mowielm ze zawsze jej brakuje], FCR [no comments], FRW
[wolny necro = martwy necro], bonus life [no comments],
2 sox'y [wsadzamy bera i jaha, to mamy 10 dr imamy spory
bonus do lifa. Mozna tez wsadzic chama i ravena zastapic
sojem (ogolnie kombinacji soketow jest duzo). Jesli ktos ma
farta to monza znalezc circlet z innymi bonusami [np resy].

moze byc np taka :



shako
+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1.5-148.5 do Życia
+ (1.5 * Poziom Postaci) 1.5-148.5 do Many
Obrażenie zmniejszone o 10%
50% Większa Szansa na Zdobycie Magicznych Przedmiotów
+2 do Siły
+2 do Zręczności
+2 do Żywotności
+2 do Energii

ocena:5
Jak ktos nie ma circleta, to kupic shako i wsadzic jaha.
Ale tu powstaje problem: najwyzszy prog FCR polecial
hen, hen ... [^^].
NO to tak co nam daje ten zielony kapelutek widzimy
na goze ^tam^. Jest bardzo fajny dzieki 2 skill, 10 DR
i bonusami do many i lifa.

JA osobiscie pod uwage biore tylko te helmofony, gdyz
tylko one tak naprawde cos znacza. Oczywiscie na upartego
mozna ubrac jakis syf typu "wiesniacza korona", ale
jak juz masz nosic takie cos, to po kiego grzyba zabierasz
sie za postac PvP [jazda robic MF i itemy kosic]

______________________________
zbroja
______________________________

enigma w breast plate [taki zwykly napiersnik Razz]
2 do Wszystkich Umiejętności
+45% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+1 do Teleportu
+750-775 Obrona
+ (0.75 * Poziom Postaci) +0-74 do Siły
Zwiększenie Maksimum Życia 5%
Obrażenie Zmniejszone o 8%
+14 Punkty Życia za Każdego Zabitego Przeciwnika
15% Otrzymane Obrażenia Przechodzą na Manę
+ (1 * Poziom Postaci) +1-99% MF

ocena:6
Tutaj chyba nie trzeba niczego tlumaczyc Razz [hehe]
Tele , bonus do sily ktory pozwala "ustawic" nam cala
postac, 2 SKILL, bieganie // ogolem to co tygryski
lubia najbardziej ^^. Apropos mozna tez zrobic enigme
w zbroji maga [tyle ze nalezy dobrac lepsze itemy
zeby sily starczylo na zabrojke] A co otrzymujemy ?
Troche wiecej defa Razz. Nalezy wspomniec tez, ze zarowno
breast plate i mage plate nie maja ujemnego bonusu
do biegania.

a oto fajna enigma :



CoH - Chains of Chonor
+2 do Wszystkich Umiejętności
+200% Obrażenia zadane Demonom
+100% Obrażenia zadane Nieumarłym
8% Punkty Życia wykradzione za każde trafienie
+70% Poprawiona Obrona
+20 do Siły
Uzupełnienie Życia +7
Wszystkie Odporności +65
Obrażenie Zmniejszone o 8%
25% MF

ocena:5
Bardzo fajnie przedstawia sie bonus do skilla i resow.
Nie pogardze tez str bonus. Z ta zbrojka jest problem ze
wzgledu na to ze musimy inwestowac w sile Razz, a skoro
juz mamy inwestowac w str, to mozna ja zrobic np w
archonie. Podczas walki strasznie odczowamy bak teleportu.
(joke - bo i tak go nie uzywam )
Ale wg mnie CoH lansuje sie na 2 pozycji.

Skin of Vipermagi
+120% Zwiększona Obrona
+1 do poziomu Wszystkich Umiejętności
30% Szybsze Rzucanie Czarów
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 9-13
Wszystkie Odporności +20-35

ocena:5
Tez bardzo fajna, 1 skill, 30 FCR, 35res przy perfekcie.
Najgorsze jest to, ze trzeba walic w str, nie mamy bonusu
1 skilla i brak biegania. Wzamian otrzymujemy jednak inne
przyzwoite statsy. Najlepsze z tego wszystkiego jest 30 FCR.
Dzieki temu mozna zrezygnowac z paru itemow fcr i dac
np shako zamiast circleta, albo soja zamiast ringa fcr.


Podsumowujac ja wybieram enigme Razz.Ale dla biedniejszego
[acz liczniejszego] spoleczenstwa doradzam Vipera. No bo
przeciez nie kazdego stac na CoH [dol+um+ber+ist], o
enigmie nie wspominajac [jah+ith+ber]

Dla calej reszty : alt + f4

______________________________
tarcza
______________________________

rare jedno z trofeum dla necia
2 skill
bonusy do umiejetnosci
resy
mana
life
blok
2 sockety [wsadzamy np 2*um, 2*eld, 2*shael]

ocena:6
Wiadomo jak znajdziemy [kupimy], to mozemy trafic na prawdziwa
perelke.Duzy bonus do DMG, resy i inne bonusy.Jedynym bonusem
moze byc brak bloku.Ale wtedy zawsze mozna wsadzic do dziury
[dziur] eld.Co nam zwiekszy szanse na blok. Po prostu perelka.
Ale znalezc takie cos graniczy z cudem (dlatego ten build opiera
sie na bloku z homo),

Homunkulus
+150-200% Poprawiona Obrona
+5 do Many za Każdego Zabitego Wroga
40% Zwiększona Szansa na Blok
30% Szybszy blok [na karczmie diablo 2 bylo 30 fcr ]
+2 do Poziomu Umiejętności Nekromanty
+20 do Energii
Regeneruje Manę 33%
Wszystkie Odporności +40
+2 do Klątw (Tylko dla Nekromanty)



ocena:6
Jak nie masz rara [a na 99% nie masz ^^]. To jest najlepsza
tarcza.Duzy blok, 2 skill, resy i inne. Bardzo fajna, mozna
wsadzic w dziure [trza ja najpierw zrobic] um, albo jah.Wiecej
komentowac chyba nie musze. Po prostu hicior =]

Boneflame [kosciogien]
+120-150% Poprawiona Obrona
+20% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+2-3 do Poziomu Umiejętności Nekromanty
Wszystkie Odporności +20-30
15% Szansa Rzucenia 3-poziomowego Zaklęcia Groza przy Otrzymaniu Ciosu

ocena:5
Bardzo fajna i przydatna rzecz w pojedynkach N versus N. Zmieniamy
ta tarcze zamiast homunculusa. I dzieki temu jestesmy szybsi i mamy
wiekszy dmg z BS. Do srodka mozna wsadzic np rune eth, dzieki czemu
bedziemy nadrabiac ubytki many. ( a raczej to ona sie bedzie szybciej
regenerowac )

______________________________
lapka [chodzi o bron Razz]
______________________________

HOTO [Heart of the oak = Serce debu (pol.)]
+3 do Wszystkich Umiejętności
+40% Szybsze Rzucanie Czarów
+75% Obrażenia zadane Demonom
+100 do Skuteczności Ataku przeciw Demonom
Dodaje 3-14 Obrażeń od Zimna, 3 sek. czas działania (zwykły)
7% Mana Wykradziona za Każde Trafienie
+10 do Zręczności
Uzupełnienie Życia +20
Zwiększenie Maksimum Many 15%
Wszystkie Odporności +30-40
Poziom 4 Oak Sage (25 Ładunków)
Poziom 14 Raven (60 Ładunków)
+50% Obrażenia zadane Nieumarłym



ocena:6
Ten korbaczyk lansuje sie na pierwszym miejscu.
Ma on wspaniale cechy takie jak 3 skill, 40 FCR, 20rl
resy i inne. Naprawde warto sie zaopatrzyc w takie cudo,
poniewaz naprawde jest to chyba [raczej IMO] najleszpsza
bron dla bone necro. Uwiezcie mi, ze gra sie z tym bardzo
przyjemnie i bezstresowo.

Wizard Spike [stolec czarodzieja ^^}
+ (2 * Poziom Postaci) 2-198 do Many
50% Szybsze Rzucanie Czarów
Regeneruje Manę 15%
Zwiększenie Maksimum Many 15%
Wszystkie Odporności +75
Przedmiot Niezniszczalny



ocena:5
Mile cechy : mana, resy, fcr sporo. Ale jednak nie przebije
Hoto, poniewaz tym sposobem tracimy na dmg. Nie wiem jak to
opisac, ake gralem i na WS i na Hoto i powiem, ze nie wiem
dlaczego, ale z hoto mi sie gra o wiele lepiej. Mozna
soketowac jewelkim fhr + res, albo same resy.

White [biel rune word]
Trafienie Zmusza Potwora do Ucieczki 25%
+10 do Żywotności
+3 do Umiejętności Trucizn oraz Kości (Tylko dla Nekromanty)
+3 do Zbroi z Kości (Tylko dla Nekromanty)
+2 do Włóczni z Kości (Tylko dla Nekromanty)
+4 do Mistrzostwa we Władaniu Szkieletami (Tylko dla Nekromanty)
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 4
20% Szybsze Rzucanie Czarów
+13 do Many

ocena:5
Calkiem, calkiem. Mozna to porownac z boneshade, poniewaz tez
ma ladny bonus do dmg. Jesli by to zmontowac w rozdzce, ktore
sama w sobie ma wczesniejsze bionusy do skilli to bedzie to
naprawde ladnei wygladac. Brakuje fcr i resow . Ale jesli
dorbomiy sprzet pod 75 fcr z whitem. To bedzie realy godly.
Na NvN przydatna. Mozna z whitem wyciagnac godly dmg. Jak
znajde jakas kickass rozdczke, to pewnie tez ja potestuje.
Zapowiada sie bardzo ladnie .

Boneshade
+50% Obrażenia przeciw Nieumarłym
+2 do Poziomu Umiejętności Nekromanty
+1-2 do Duch Kości (Tylko dla Nekromanty)
+2-3 do Włócznia z Kości (Tylko dla Nekromanty)
+2-3 do Ściana z Kości (Tylko dla Nekromanty)
+4-5 do Zbroja z Kości (Tylko dla Nekromanty)
+4-5 do Zęby (Tylko dla Nekromanty)
+25% Szybsze Rzucanie Czarów

perf boneshade :



ocena:5
Bonus do DMG poprzez skille i umiejetnosci.Pod
tym wzgledem nawet lepszy od HOTO (ale przy white wysiada).
Ale poza tym nie ma w tym nic nadzwyczajnego, chyba ze
25 FCR, ale to tez nie duzo.

Reasumujac najlepszym rozwiazaniem wydaje sie byc Hoto.
DLa tych zupelnie biedbych mozna wlozyc Suicide Branch
[50 FCR + bonus do life], ale wg mnie to jest niegodne
mojej uwagi. IMO nec powinien walic szybko i byc szybki
niz ledwo co chodzic i machac lapkami [ale za to jak
walnie to nawet akare moze wyniesc w kosmos ^^].

______________________________
szyja [amulet]
______________________________

AMU - fcr craft
2 skill
110 mana
20 fcr
60 life/10rl
10% mana reg

ocena:6
To jest po prostu pikne [chlip]. Prawde mowiac oprocz 2 do skill i
20 FCR kazda inna cecha [badz stat] jest tu wazny [chodzi mi np o
jakze wazde acz nie doceniane mana reg i mana bonus. Najchetniej
calego necia bym zrobil w itemach craft / rare ^^.Ten amu powinien
byc podstawa kazde szanujacego sie necia [jak jeszcze nie masz
to kupuj perfy , runy ral i craftuj !!! [doradzam craftowac postacia
o wysokim lvlu [90<], bo wtedy wychodzi bardzo ladne 2 do skilla necia.
A postac craftujaca musi byc na conajmniej 89 lvl. Fajnie by bylo,
tez gdyby amu mial high lvl req.


kalejdoskop mary [potocznie mara]
+2 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Wszystkie Odporności +20-30
+5 do Energii
+5 do Żywotności
+5 do Zręczności
+5 do Siły

ocena:5
siupel !brakuje tylko 20 FCR do maxa

Magical amulet [venomous amulet of whale]
3 do p/b
bonus do lifa



ocena:5
Ten amu dostal pioteczke ze wzgledu na to ze daje najwyzszy
bonus do DMG z all amu, a do tego jak ma ladny bonusik do lifa
to sie od razu lepiej poczujemy. Gdyby nie to piekielne FCR
biegalbym z niebieskim amu . A co nie wolno ?

______________________________
palce - pierscionki = ringi
______________________________

A teraz : ringi.
Przede wszystkim build 125 FCR opiera sie na teori : "no sojs"
A dlaczego o tym za chwile.

craft/rare ring
10 FCR
all resy
energia
mana regen
mana [moze byc nawet ponad 100]
life

moze byc np taki :



ocena:6
Dlaczego jest to lepsze od soja ? A no wiec daje przede wszystkim
fcr, ktorego soj nie ma. Dalej moze dawac wiecej many, niz te 25%
sojka i 20 many. Kosztem 1 skilla [okolo 20-30 dmg na czysto]
dostajemy np. mana regen, life, resy, 10 fcr. KIedys bylem za sojem,
ale zmienilem zdanie, poniewaz z tym sie o wiele przyjemniej gra.

raven
+150-250 do Skuteczności Ataku
Nie można zamrozić
Absorbcja Zimna 20%
Dodaje 15-45 Obrażeń od Zimna
+40 do Many
+15-20 do Zręczności

ocena:6
CBF bardzo przydatne, do tego absorpcja zimna.
"my sie blizza nie boimy, sorca grozna tylk w zimy" by Psycho ^^
40 mana i bonus do DEX'a. Ten ring trza koniecznie miec ubrany.
Tylko na NvN zastaopiamy go sojem, lub drogim fcr ringiem.
A teraz pewnie by ktos zadal pytanie "czy runa cham w helmie
nie jest od tego lepsza ?". Odpowiedz brzmi "nie". KIedys owszem,
myslalem, ze cha mbedzie lepszy, ale w miare doswiadczenia zmienilem
zdanie. Po pierwsze zamiast bonusow dodatkowego soja zyskujemy :
40 do many [co juz jest ladnym bonusem i troche soja nadgania],
20 do dexa przy perfekcie oznacza, ze nie musimy dac 20 punktow w
dexa, tylko w vitality [co oczywiscie daje nam troche lifa],
zamist chama mamy wolny slot w helmie i mozemy tam wlozyc np.
jaha i miec 5% wiecej lifa. Do tego absorb procentowy zimna.
NA tvt z sorca np. nieocenione. Tutaj powiem to samo :
"nie wiem jak to dziala, ale z tymi bonusami gra sie mi lepiej".

soj [stone of jordan] = kamien jordana
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
Zwiększenie Maksimum Many 25%
Dodaje 1-12 Obrażeń od Błyskawic
+20 do Many



ocena:5
no comments

bul kathos
+1 do Poziomu Wszystkich Umiejętności
3-5% Życia wykradzione za każde trafienie
+50 do Wytrzymałości
+0.5-49.5 do Życia (0.5 * Poziom Postaci)

ocena:4
Bonus do DMG,lifa i to wszystko.Takie sobie dla necia.

______________________________
kombinacje ringow
______________________________

ring fcr + raven - typowo, jak masz najlepszy sprzet z tego buildu
soj + raven - pod 75 fcr itemsetup
FCR + soj - jak masz chama w helmie
2*bul kathos - jak cie w leb strzelilo Razz

ogolnie mozna dopasowac inne kombinacje zalezy od rulez/upodoban
[niepotrzebne skreslic]

______________________________
pas [zeby gacie nie spadly]
______________________________

arachnid
+90-120% Poprawiona Obrona
Spowalnia Cel o 10%
+1 do Wszystkich Umiejętności
20% Szybsze Rzucanie Czarów
Zwiększenie Maksimum Many o 5%
Poziom 3 Jad (11 Ładunków)



ocena:6
Po prostu best. Wg mnie nawet rara czy crafta lepszego nie
znajdziesz. Szkoda, ze w 1.09 nie bylo takiego pasa. Jak
pierwszy raz zagralem w 1.10 i na karczmie zobaczylem pas
20 FCR i 1 do skilla to mi szczena opadla.

______________________________
rekawice
______________________________

TO gloves
2 do curses
20 FCR
25% to posison skill dmg
30 defense
cold resistance 30



ocena:6
Fajna sprawa na TvT [2 do klatw], supa 20 FCR i resy.
Radze uzywac zeby dobic do progu FCR [bo brakuje].Jesli
ubieramy itemy do 75 FCR progu o wiele lepsze sa Frostburny
bo necro zawsze brakuje many ... "not enough mana" ^^

Forstburny
+10-20% Zwiększona Obrona
+30 Obrona
+5% Zwiększone Obrażenia
Zwiększenie Maksimum Many 40%
Dodaje 1-6 Obrażeń od Zimna, Zamraża na 2 sek.

ocena:6
Tez 6 za ... 40% zwieksza max many ... i zajefajne...
Te rekawice daja prawie tyle many co 2 soje [bo soje daja jeszcze
40 Razz]Gdyby nie wszedobylski brak FCR to te glovsy bylyby pierwsze
ale coz, jesli mamy walic dosyc fast to jednak TO rox.

Magefist
+20-30% Zwiększona Obrona
+10 Obrona
+1 do Zaklęć Ognia
20% Szybsze Rzucanie Czarów
Regeneruje Manę 25%
Dodaje 1-6 Obrażeń od Ognia

ocena:5
20 FCR , regenerate mana 25%.Tez dobre ale ja zamiast mana reg , stawiam
na 2 do klatw i 30 cold res.Mana reg az tak duzo nam nie da, a 30 cold
res nieraz uratuje nam tylek przed blizzem, 2 do curses, towarzysze z
teamu beda nas blogoslawic ... ^^ "oh thx necro, i love u" Razz ^^
Te rekawice stosuje tylko w pojedynkach N versus N.

______________________________
nozki [kapcie]
______________________________

aldursy
Przedmiot Niezniszczalny
40% Szybsze Bieganie/Chodzenie
+180 Maksymalna Wytrzymałość
10% Otrzymane Obrażenia Przechodzi na Manę
Przywraca Wytrzymałość Plus 32%
+50 do Życia



ocena:6
40 FR/W - to max jaki moga miec buty.Do tego w aldurach naszemu necro
nogi sie nie poca [wlasciwosc niesmierdzenia skarpetek uaktywnia sie
na 101 lvl].50 life - ta cecha przesadzila nad wybraniem aldurow, w
porownaniu z innymi butami 40 FR/W np. booty IK, sandera, Natalii.
Co tu duzo mowic [i pisac].Po prostu wspaniale.Wiem ze istnieje
takie cos jak marow bug, ale wtedy mamy wizienie na 33 i nie mozemy
go uzywac [kto by to naprawial] a jak zalozymy aldury to wiezienie
dochodzi do 4x lvl.Aha wystarczy zmienic eqipa i nasz nec jest zgodny
z realmem. Bo jak damy marrowy i bedziemy chcieli zagrac official duel
to trza robic nowego neca.

______________________________
talki
______________________________

annihilus [uniqe]
1 skill
10-20 do statow
10-20 do resow
5-10 do otrzymywanego expa



ocena:6
no comments [moze byc tylko jeden w ekwipunku]
______________________________

fungal grand charm of inertia/vitae/ [magic]
1 do p&b drzewka
+ cos tam do zycia

ocena:6
A oto i jest skiller dla naszego rzeznika. Ja preferuje skillery z 7 FRW,
poniewaz nasz necro powinien byc szybki. Dla mnie bieganie jest rownie
wazne jak life. Ale oczywiscie mozna stosowac skillery w roznych proporcjach.
Ten wysleszowany wyraz vitae bylby tez bardzo dobry, ale nie kazdego
jest stac na skillera z lifem. Dlatego spokojnie moge powiedziec, ze mozna
stosowac skillery bez lifa [moga byc czyste moga miec jakies dodatki].
Teraz nasuwa sie pytanie ile ich wlozyc ? Ja polecalbym ostro zwiekszyc
dmg tzn wsadzic 10 skillerow [inventory ma 40 kratek = 10 x 4].A wiec 10
pól zostaje wolnych [odliczajac annihila] to 9 kratek.

a oto i skiller :



______________________________

shimmering small charm of inertia [magic]
3% FR/W and 5 all res

ocena:6
Tymi charmikami zapychamy wolne miejsce w inventory. Uzywamy ich po
zeby nasz necio byl szybszy i mial wiecej resow. W miare potrzeb mozna
je zmienic na talki 5 FHR / 5 all res w dowolnych proporcjach [na smitera uzyteczne].
Radze oczywiscie pamietac o progu fhr, ktory podam za chwile.

______________________________

Serpent's small charm of vitae[magic]

ocena:6
Jak wiadomo necowi zawsze brakuje many, a co do life no comments.



Powyzej opisalem rozne charmy jakie mozna zalozyc naszemu necowi, ale
ich kombinacje niech lepiej kazdy sam sobie zlozy. Ja preferuje dobrac
skillery pod prog fhr. A small charmy jak kto woli. A oto i prog fhr neca :

fhr______0____5____10____16____26____39____56____86____152____377
frames___13___12___11____10_____9_____8_____7_____6______5_____4

Ja sam uzywam charmow w takich proporcjach : 2*skiller z fhr, 8*skiller
z frw, 3*sc all res/fhr, 6*20 life / 17 mana. Dzieki temu osiagam prog fhr
39 - czyli 8 fps.

______________________________
plan B, czyli jak wyglada 2 zestaw broni
______________________________

Hmm... no tutaj to mozna sie wykazac inwencja tworcza ^^. Drogi
zestaw jest zazwyczaj dopasowywany do usera. Tzn: kazdy gra jak lubi
i jak jest mu najwygodniej. To tez odnosi sie do 2 zestawu. To czy ktos
woli zregenerowac se lifa, zmienic zestaw jak np puszcza ibs'y zeby byly
silniejsze, czy np miec resy na light jak widzi, ze zaraz dostanie strzala
to tylko jego wybor.Ponizej postaram sie zamiescic kilka wybranych
mozliwosci dobrania wlasnego zestawu.Choc nikt nie zaprzeczy, ze wybrane
itemsy na 2 zestaw mozna trzymac w skrzynce .... buehehehe
(o naginaniu zasad powiem dalej Razz)

a) regeneracja lifa [rl]
a z czym to sie je ?
ano z tarcza 3 sox [na 4 nam troche str braknie Razz] i bronia 6 sox
Jak by tu to napisac .. ah juz wiem !Na skupie zlomu kupujemy 3 runki
dol i 6 jewelkow 4 rl.Dolki przyspawamy do tarczy , a jewelki mlotkiem
do naszej broni [polecam crystal sword].Co to nam daje ?
Ano 7*3 + 4*6 RL = 45 RL = 4,5 lifa na sekunde.
Pewnie sie ktos zapyta jak to stosowac i po co , no to powiem ...
Idziemy na duela...dostajemy strzala... uciekamy, zmieniamy zestaw
i regenerujemy troche sily.Po jakims tam zregenerowaniu wracamy do
walki z troche wieksza iloscia HP.Te kilka punktow zycia, moga nie raz
uratowac nam d00pe !!!

b) lepszy bs : wkladamy white dobrego i darkforce'a 3 do pb [zeby nie stracic
fcr]. I gdy chcemy puscic better bs or ibs robiym po prostu switcha. Na tvt
tego uzywam i gdy jesszcze nie widze nikogo na mapie puszczam ibs'y na tym.

c) bo z CTA [niedzowolone]
Jesli grasz bez zasad wsadzaj w jedna reke CtA, a w droga Lidlessa
wiecej w kwestii BO nie pomoge.Lidless jest po to zeby zwiekszyc
o 1 level poziom Bo.Wiadomo ze CtA rox na 2 zestawie, ale w
euro-pvp realm zabronione /baba to my nie jest/

Ano teraz dobiegl konca rozdzial zatytuowany "itemsetup"

______________________________
6. Jak dostosowac itemsetup ?
______________________________

Ano prosto. Potrzebne itemy wkladamy do skrzynki i przed walka
wkladamy co potrzebujemy.Najlepiej w postaci PvP wywalic all smieci
ze skrzynki i trzymac tam tylko itemy, ktore zmieniamy przed walka
[zalezy z kim gramy]

kurka nie chce mi sie tego tera pisac
reszte dopisze pozniej [zrobie aktualke]
______________________________
7.strategy room
______________________________

Naginanie zasad :
^^
a)zasada dot. uzywania tele z enigmy:

- "Characters using Teleport** or ranged attack
are not allowed to use shield or block"

A wiec nasz nec nie moze uzywac shielda Razz
Naginanie tej zasady to... 2 zestaw
Nalezy na 2 zesawie miec Wizarda [zeby nie obnizyc progu FCR] czyli
zeby szybciej robic tele i ... gdy robimy tele zmieniac zestaw, a jak
zamiezamy atakowac to spowrotem. NIe wiem jak maja sie do tego inni ..
ale IMO mozna sprobowac. Ja osobicie nie uzywamn enigmy dla tele, tylko
dla innych bonusow. Stosowac na wlasna odpowiedzialnosc !!!
Brak tele mozna bardzo latwo nadrobic :
- zamiast fungal charmow of vitea wsadzic | fungal charm of inertia |
i problem z glowy ^^

Under construction ...
Jak mi sie bedzie chcialo/jak bede mial czas to cos tu jeszcze napisze ...

______________________________
8.test necra
______________________________



kliknij na buzke ^^ [nalezy go wgrac do katalogo /save w katalogu
gdzie zainstalowalismy diablo

P.S.
Nie mialem paru itemow wiec nasz nec jest pod 75 prog FCR
Tzn skad mam skolowac jakies rary i crafty Razz ?
No ale mniej wiecej nec jest taki jak w tym buildzie.
______________________________
9.Zakonczenie
______________________________

Hmm... co by tu napisac na zakonczenie ...
Po pierwsze muj osobisty nec jest zgodny z realmem !
Jak zauwazyliscie to przeciez: tylko jeden absorb [raven],
resy max to 75 na all. Tele nie uzywam. CtA nie uzywam.
Dr to w sumie 8 [badz 18 jak damy czako]. All sie zgadza.

Sorx za bledy ort ale przy tylu stronkach textu, az trudno zauwazyc
wszystkie byki [niektore zrobilem specjalnie Razz]. NIe chcialo mi sie
piasc polskich akcentow ^^.

No to by bylo all ...

Zycze milego grania.

A oto link do jedengo z lepszych strategy roomow o necro p&b
bone necro PvP

____________________________________________________________
chcialbym napisac o jeszcze innym zestawie itemow Razz
____________________________________________________________

po niewielkiej frustracji topiciem na forum o barbie i o tym
jak to barb WW pokona necro doszedlem do wniosku ze wpyprobuje
muj "genialny" pomysl :

zaloze sprzet typu :
rare circlet [30 FRW]
boneflame [20 FRW]
cat's eye [30 FRW]
pas maviny [20 FRW]
enigma [45 FRW]
aldur's boots [40 FRW]
9 *sc 3 FR/W [27 FRW]
10 skillers p/b 7 FR/W [70 FRw]

i poszedlem to testowac ....
a) dmg rzedu [BS lvl 43] 4583 - 4883
b) barba "latwiej obejsc niz on przeskoczy" Razz
c) trapki sie gubia !!! gralem z jedna to nie wiedziala gdzie jestem ! [przypadek ale sie liczy ]
d) charger mnie dogania tylko
e) wind dru moze se pomazyc ... tzn : poki nie bedzie ode mnie szybszy nie ma szans Razz
ale jak bedzie szybszy badz rowny to jest problem
d) na NvN radosc mnie ogarnia jak kolesie mowia : lag , lol , omg , rotfl , lame , n00b , F U , Aaaaa... etc
e) da sie zlozyc 75 FCR !!!

ogolnie wymiata !

Teraz zebralo mi sie na opisywanie pojedynkow NvN, czyli :
Necro vs Necro
Ten poradnik to gry NvN napisalem na podstawie wnioskow z gry
z niejakim "lichemasterem_wm" [pozdro dla Niego]. Otoz na CBN
gralismy ze soba bardzo czesto, nie tlyko NvN, ale takze TvT.
A ja swoje spoztrzezenia postanowilem opisac na tym forum.

_____________________________________________________________
Spis tresci :
1. Wstep
2. Przygotowoania do walki
3. Klawiszologia
4. Jak sie ubrac
5. Technika
6. Jak grac
7. Rady
8. Triki
9. Zakonczenie
_____________________________________________________________
1. Wstep
_____________________________________________________________

Zaczynamy. A wiec moj poradnik do gry NvN opiera sie na grze
z necrem typu bone&poison ( czyli takim jak ja ). Poradnik ten
jest zrobiony wg zasad euro-pvp. Nie bede pisal jak dobrac skille
i statsy, gdyz jest to napisane na pierwszej stronie mojego builda.
Ale dla przypomnienia :

//bone and poison tree
20 - BS
20 - Bone Spear
20 - Bone Wall
20 - Bone Prison [nie uzywam Marrow buga]
20 - Teeth
1 - Corpse Expolsion
1 - Bone Armor

//curse tree
1 - Amplify damage
1 - Iron Maiden
1 - decrepify
1 - Terror
1 - Weaken
1 - Life tap
1 - Lower Resist [lr]

//summoning
1 - clay golem

W sumie 110 pkt [czyli tyle, ile wyciagnie postac na 99 lvl + questy].
Na koncu podnosimy teeth.

A tu mamy dla przypomnienia statsy :

strenght - 0 [enigma nas ustawia]
dexerity - pod blok
vitality - reszta
energy - 0

Dex pod max blok z Homo - to dlatego, ze NvN to jeden z wariantow neca,
ktory jest glownie przystosowany do TvT.Ani bloku, ani homo nie bedziemy
uzywac, ale dex zostaje.

A wiec ...(niezaczyna sie zdania od "a wiec" :/) przypomnienie
skilli i statsow z pierwsej strony dobiego konca. [to bylo dla
tych leniwych]. A rownoczenie z nimi dobiegla konca pierwsza
czesc tej strategii.
_____________________________________________________________
2. Przygotowania do walki
_____________________________________________________________
Opisze tutaj co nasz necro ma zrobic, zeby odpowiednio przygotowac
sie do walki.[od momentu wejscia do gry]

1. Wyprawa do Charsi, aby naprawic przedmioty.
2. Wyprawa do Akary, aby sie uzdrowic.
3. Zmiana ekwipunku, na taki jaki bedzie nam potrzebny.
4. Zbroja z kosci [z przyzwyczajenia ^^, i na golema sie przyda]
5. Grafika :
przede wszystkim nie powinnismy uzywac MH, bo cala zabawa
nam nie wyjdzie. A wiec : naciskamy esc / opcje / opcje graficzne
a) rozdzialka : 800 x 600
b) jakosc oswietlenia - "wysoka"
c) rozmyte cienie WYLACZANE
d) perspektywa jak kto chce
e) gamma na samym srodku
f) kontrast najbardziej w prawo
i dzieki takim ustawieniom graficznym i nieuzywaniu mh mozna wykrywac IBS
6. wpisujemy komende /fps [uwaga w windowsach xp ta komenda dziala tylko,
gdy diablo jest uruchamiane w oknie [w parametrach skrotu dopisujemy "-w"
po wpisaniu komendy w lewym gornym rogu ekranu powinna pojawic sie taka
tabelka
7. wpisujemy komende /nopickup dzieki ktorej podczas walki nie podnosimy
zadnych przedmiotow po najechaniu na nie kursorem [bardzo przydatne]
8. Puszczamy golema zeby sciagal BS'y

a o to screen pokazujacy dzialanie powyzszych komend :



8. Oczyszczanie placu boju z niepotrzebnych potworkow.
9. Okazanie hosta
10. Zaczecie walki

Do czego przydatne beda niektore z powyzszych czynnosci opisze pozniej.
_____________________________________________________________
3. Klawiszologia
_____________________________________________________________
Chodzi mi o to, ze w NvN bardzo trudno jest grac na F'ach.
Najlepeij zrobic sobie klawiszologie, taka zeby nie musiec
lapami latac po calej klawiaturze.Moja wyglada tak :

W - bone spirit [uzywam tylko do locka, bo bs mam na lewym klawiszu]
A - bone spear
s - Teeth
D - bone wall
E - decrep
R - low resist
F - bone prison
G - teleport
V - bone armor
Z - clay golem

Duzo z tych umiejetnosci nie uzywam w walce na NvN, ale np jak
tluke DC, czy gram na "duel1" zeby sie rozerwac.
_____________________________________________________________
4. Jak sie ubrac
_____________________________________________________________

Ubranie na NvN napisze jakie moim zdaniem jest najlepsze, ale zawsze
mozna poexpermentowc np z FRW.

glowa : shako [jah]
zbroja : enigma [breast plate]
pas : arachnid
bron : Hoto / "white" w dobrym wandzie / perf boneshade soketowany
czyms do many lub lifa
tarcza : 3 do necro boneflame dla bogatszych [jah/sur] ,dal biednijeszych [eth]
ringi : 2 soje
buty : aldury
amu : 2 do necro 20 FCR / 3 do p/b magical
gloves : magefist / frosty
talki : annihil , 10 skillerow p/b z life / FRW , 9 talkow z FRW /
20 life 17 mana

ja bym proponowal taki zestaw pod 75 FCR , czyli 10 FPS

glowa : shako [jah]
zbroja : enigma [breast plate]
pas : arachnid
bron : white
tarcza : 3 do necro boneflame dla bogatszych [jah/sur]
ringi : 2 soje
buty : aldury
amu : 2 do necro 20 FCR
gloves : magefisty
talki : annihil , 10 skillerow p/b z FRW , 9 talkow z FRW

ten zestaw daje nam 80 FCR i duzo do skilla (polecam)
_____________________________________________________________
5. Technika
_____________________________________________________________

Przydatne skille, ktore wolno nam uzywac w grze NvN to :
BS , teeth , spear , bone wall , golem
I tylko takimi skillami bedziemy grac.

PRZEDE WSZYSTKIM :
WOLNY NECRO TO MARTWY NECRO
NECRO BEZ MANY TO MARTWY NECRO

Poczatek starcia :
1. Na samym poczatku starcia, w okolo 70% przypadkow bedzie to walka
na IBS'y [napisze o nich pozniej]
2. NAstepnie w wiekszosci przypadkow jeden z necrow zaczyna gonic 2
3. Nastepuje wymiana podczas poscigu
4. Pozniej wystepuj wymiana "ogolnodostepna"

Ten schemat potwierdzil sie w wiekszosci dueli jakie gralem.
Ale oczywiscie jest wiele inncy schematow, o ktorych tez napisze.
A teraz rozwiniemy troche pojecia.

Ad.1
IBS :
Invisible bone spirit mozna podzielic na 3 rodzaje, ktroe roznia sie od siebie
tym - jak je sie robi.

a) pierwszy rodzaj jest taki : widzimy kogos na mapie, puszczamy bs'a po czym,
oponent albo my w danym momencie oddalamy sie. (zeby nie wiedziec siebie na mini
mapie). Wtedy najczesciej powstaje polniewidka. Wlasnie ten rodzaj ibs'ow mozna
najlatwiej wykryc. Slychac wtedy charakterystyczny dzwiek jaki wydaje duch w locie.
Tym sposobem rowniez powstaja normalne ibs'y ale na pewno rzadziej niz niz polniewdki.

b) bs zostaje puszczony gdy nie widzimy przeciwnika na mapie i .... robi sie normalny
ibs. Prawdziwa niewidka. Leci ona w lini prostej [mozna ja puscic w taki sposob, zeby
nakierowywala sie na przeciwnika, ale to pozostawie dla siebie :>]. Najczesciej ludzie
posluguja sie tym wlasnie sposobem [po czesci nieswiadomie ]. A na ponizszym scr widac
jak efektywnie puszczac ibsy :



c) ibs na mala odleglosc :
Jest to niewidka puszczona, gdy przeciwnik'a widzimy nawet na jednym ekranie ! IBS w tym
przypadku trakuje [namieza cel] i jest to jedna z najskuteczniejszych broni podczas duela.
Problem polega na tym, ze chyba nikt nei wie jak dokladnie puszczac owego ibs'a. Jak na
razie posaidam tylko skape info na jego temat, ale wiem ze jego skutecznosc jest naprawde
wyjatkowa

A teraz czas na male info dotyczace bs i ibs
a) bs po naszej smierci nie czyni szkody przeciwnikowi
b) bs odbity od jakiejkolwiek przeszkody nie czyni szkody przeciwnikowi
c) bs sam sie nakierowuje po tym jak przeleci przez miejsce gdzie byl nasz kursor
w trakcie jego puszczania
d) necro widzi wlasnego ibs'a zas przeciwnik nie
e) bs ktory wleci do miasta nie czyni zadnej szkody
f) kiedy bs chociaz "smyrnie" przeciwnika tymi jego "mackami", przeciwnik dostaje obraznia
g) pamietajmy, ze gdy mamy kogos na namelocku i ten ktos ucieknie z naszej mapy, to
namelock zostaje automatycznie zwolniony
h) bs ulega spellowi slow missiles

Ad.2 i 3
Jesli w wyniku wymiany IBS, zaden znecro nie zabije drogiego, to bardzo czesto
dzieje sie, ze jeden necro zaczyna atakowac drogiego, zas drogi zaczyna uciekac.
(albo na odwrot). Prawde mowiac, to ten necro co ucieka jest w lepszej sytuacji.
Goniacy necro aby zaatakowc musi sie zatrzymac, co zwieksza dystans uciekajacego
i daje mu mala szanse na zniknecie z ekranu i IBS'y. Uciekajacy necro "dyktuje
warunki" tzn gdy on sie zatrzyma by puscic pare BS'ow za siebie. TO "agresor"
najczesciej musi opmijac te duchy co nie jest latwym zadaniem. MOzna takze
puscic za siebie teeth, co sprawdza sie bardzo dobrze. ALbo speara. NIeraz to
atakujacy ma przewage i puszcza np BS'y. Zas co ma zrobic biedny goniony ?
Robi bone wall. Bardzo czesto sie przydaje w trudnuch przypadkach, poniewaz
to na nim zatrzymuja sie pociski. Ale jak nasz wrogi necro ma enigme, to po
zniszczeniu przez niego bone walla dostaje leecha w postaci 14 hp !!!
Najelpszym sposobem na goniacego nas jest taktyka polkola czyli :



Ad.4
Wymiana "ogolnodostepna" to po prostu walak na otwartym terenie lub
z roznymi przeszkodami. Polega ona na tym, ze necie sie leja czym
popadnie, zakladaja locki, wala scianami, wykozystuja co tylko jest
na mapie zeby wygrac. Czasmi podbiegaja, puszczaja dwa czary
i odbiegaja i tak w kolo. Taka walka wymaga najwiecej inwencji tworczej
i znajomosci roznych trikow. O czym napisze pozniej.

_____________________________________________________________
6. Jak grac ?
_____________________________________________________________

Ano tutaj opisze, mozliwe techniki walki NvN. Tzn co zrobic, zeby zabic.
Gdzie grac, jak grac.

namelock -

"Podbiegasz, aby postraszyc, przeciwnik pusci kilka duchow,
obiegasz je i tak sie czaisz, az znajdziesz dobry moment na podbiegniecie
na jeden ekran. Przeciwnik panikuje i zwiewa/wycofuje sie, albo wali w
ciebie nadal duchami, jak masz szanse na wygranie tej wymiany to tlucz go
rowno, jak nie to sie wycofaj i po chwili znowu zaatakuj. Jesli spanikuje,
a ty go zlapiesz w locka duchem (trzymaj na nim caly czas guzik myszy)
i puscisz kilka to go prawie masz. Szybko przelacz klawiszem funkcyjnym
na wiezienie i go zlap. Nie daj mu uciec poza obszar widzenia na mapie
i wal w niego tak dlugo wiezieniem az sie zatrzyma na mapie. Nie podbiegaj
zeby sprawdzic czy faktycznie juz jest uwieziony bo zginiesz. Uwazaj bo on
w tym momencie albo uwalnia sie albo mierzy w ciebie duchami. W momencie
kiedy zalozyles wiezienie, duchy ktore wypusciles chwile wczesniej juz do
niego doszly i nieco hp mu zeszlo, teraz albo podbiegnij i wal w niego na
chama z roznych stron jak sie nie moze uwolnic, albo nie puszczaj wogole l
ocka i wal raz poraz wiezieniem i znow duchami. Taka akcja generalnie konczy
sie na korzysc dla ciebie. Albo padnie, albo zostanie mu tyle hp, ze
wykonczysz go w walce na odleglosc. Ale nic do konca nie jest wiadome Wiele
razy udaje sie wtedy wlasnie wygrac, bo gra sie na maxa skoncentrowanym.
Generalnie odczucie jak ktos ci zalozy jaila: "o k****", albo "ja pier***",
robi sie czlowiekowi na poczatku goraco, zalewa cie lekki pot i sie usilujesz
jak najszybciej oswobodzic, czasem sie uda wiekszym lub mniejszym kosztem
life, czasem sie pada i slyszy to niesamowite "AAA" ktory wydaje z siebie
nec ale z czasem nawet jak cie zlapia nauczysz sie zachowywac zimna krew
i szybko myslec."

to jest jail wg C4hira ^

U nas niestety nie wolno stosowac prisona. A po to mam BS zbindowane pod
prawym klawiszem, zeby moc szybko i spranie zalozyc, locka i klawiszami
funkcyjnymi zmieniac skille (np spear). Jest jeszcze taka technika, ze
majac przeciwnika na locku puszczamy byle jaka klatwe [oprocz decrepa],
byl tylko many duzo nie ciagnela. Pozwalamy przeciwnikowi uciec,
i wtedy zaczynamy pruc duchem. Teraz sa dwie mozliwosci. Pierwsza, to taka
ze przeciwnik ma nas na mapie i bedzie sie muisla meczyc z duchami, zas
droga to taka, ze przeciwnik zwieje za ekran sporo, a nasze duchy zmienia
sie w IBS'y i na namellocku bedzeiemy je puszczac. Robmy to do tego momentu
az zabraknie powoli bedzie nam sie konczyc mana. Poniewaz zawsze musimy jej
miec troche na zapas.

big prison :
troche lamerskie, ale nic dodac nic ujac Razz




wokol siedliska :

Taktyka polega na tym, ze na mapie gdzie znajduje sie wejscie
do siedliska zla zaczynamy uciekac wokol wejscia, az staniemy
w jednym miejscu i zaczniemu atak :



Jesli to my pierwsiwpadlismy na ten pomysl to daje nam spore szanse,
zas jesli przeciwnikto wymyslil to niegonmy jego. Odsunmy sie troche
i puszczajmy IBS'yw strone wejscia, bo z pewnoscia przeciwnik, ktory
dobiegl do siedliskai nas zgubil, wroci sie, aby znowu sprobowac nas
tam zagonic. Przez co nadzieje sie na IBS'y.

strafe :
JEsli znajdziemy sie nja jednym ekranie z przeciwnikem, nalezy pusic
1-2 BS'y i pruc ostro zebami !!! NA bliskie dystanse jest to swietna bron.
Przeciwnik pewnie bedzie chcial zgubic BS'y przec co w duzym procencie
wpadnie w zasieg zebow, gdyz ich zasieg wynosi 90 stopni ( optymalnie zeby trafic )
Kto nie wiezy, niech spojzy na ponizszy screen. MOzna puszczac zeby o mniejszych i wiekszych
stopniach rozwartosci kata, ale ja pokazuje akurat scr z 90 stopniowymi zebami,
bo w wiekszasci przypadkow jest to najbardzie optymalne poslugiwanie sie tym spellem.



Zeby rozchodza sie
w promniu 90 stopni (jesli puscimy je w tak jak mam kursor na scr) coraz
bardziej sie rozszezajac, co powoduje b duzy zasieg. Wiadomo, ze im kursor jest
blizej postaci, tym wieskzy kont rozwarcia maja zeby. Jesli przeciwnik jest blisko
nas to nalezy puszcac zeby majac kursor jak najdalej (wtedy to jest spora szansa ze
wejdzie w niego, wiecej niz jeden zab ). Ale imo ok 90 stopniowe zeby sa
naskuteczniejsze w wiekoszsci przypadkow ( tzn jesli nie wiemy jak puszczac
zeby dostosowane do sytuacji to po prostu robmy 90 stopniowe ) Wiec jesli przeciwnik
bedzie chcial uciec od duchow, to zeby beda w sam raz. Moga one nawet trafic, kiedy
przeciwnik jest poza naszym ekranem. Ale gdy my puszczamy zeby przeciwnik moze
nas tluc. Na pewno nie bedzie nas tlukl tez zebami bo wtedy wczesniejsze BS'y w niego
trafia. Jesli bedzie nas tlukl BS'ami na i zalozy locka to trzeba
bedzie zrobic to co napisze w nastepnej poradzie. Zas jesli bedzie nas
walil spearem nalezy robic tzw "strafy". POtrzeba do tego troche wprawy :
Biegamy nasz postacia z gory na dol, lub z prawa na lewo [zalezy z ktorej
strony leci spear]. W wieksosci przypadkow spear przelatuje obok, nie
trafiajac nas. Gdy bedziemy na krancu strafa nalezy puszczac teeth.
Z jednego kranca strafe do drogiego. Bardzo skuteczne.


obrona przed lockiem :
Jesli ktos jest kolo nas i zalozy na nas np BS locka, to musimy postawic
przed nami bone wall i zaczac go atakowac w biegu. Tzn puscic na poczatku
bone wall, atakowac go BS'ami, odbiec i atakowac z drogiej strony. W
wiekszosci przypadkow udaje sie uciec z locka (albo przeciwnik dalej
nas atakuje i dostaje BS'y, albo ucieknie przed BS'ami i zwolni locka).

Walka na odleglosc blizsza i dalsza:
Duch jest wolny, duzo wolniejszy od GA, a nec biega szybko -> wniosek:
musisz miec zmysl przewidywania gdzie stanie twoj przeciwnik i bedzie
nawalac w Ciebie duchami. Aby uniknac takich atakow od przeciwnika z
kolei - ty rowniez musisz sie nauczyc grac maksymalnie chaotycznie
(chaotycznie biegac i atakowac). Zawsze najgorsze w kazdym PvP sa
latwo wyczuwalne schematy. W przypadku gdy obaj sie ruszacie -
przewiduj/zobacz gdzie biegnie aktualnie i gdzie bedzie biegl za chwile
i tam napuszczaj mu niespodzianek. Jesli nie widzisz nikogo na mapie
to wal IBS tam gdzie myslisz ze stoji przeciwnik. Uwazaj tylko na
mane.

domek :
Jesli na mapie mamy maly domek, to mozna to bardzo fajnie wykozystac.
Otoz sa 2 sposoby na wykozystanie domku, a oto pierwszy z nich :



a oto nastepny sposob wykozystania domku do wlasnych planow



moczary :
MOczary na mapie maja pewien blad :



Wniosek jest taki : tak grac [wymanewrowac przeciwnika], zebysmy
obeszli moczary na okolo a on wlazl w to miejsce gdzie chcemy,
zeby wszedl. Wiekoszosc ludzi chcac przejsc dalej nie kliknie obok,
tylko kliknie tam gdzie chce, zeby jej postac poszla. No i wtedy
przeciwnik nie bedzie sie mogl ruszyc, a my bedziemy mogli :
albo mu uciec, albo zabic, zlapac na locka, atakowac. Po prostu
taka akcja da nam kilka sekund. A przy duelach NvN kilka sekund
to naprawde duzo.

box :

Jesli na mapie znajdziemy charakterystuczny kwadrat, czy
protokat. Tzn takie miejsce gdzie nie mozna wejsc, w ksztalcie
kwadratu, lub prostokata [nazwiemy je box'em]. A wiec trik polega
na tym, zeby uciekac przed necro wzdloz scian tego box'a.
Bardzo trudni jest mi to opisac, wiec zademonstruje to na screenie.




_____________________________________________________________
7. Rady :
_____________________________________________________________

1. BS w niekotrych przypadkach odbija sie od przeszkod, a odbity
od murka/przeszkody/krzaczka/drzewka nie zadaje zadnych obrazen.
A wiec nalezy grac, aby duchy przeciwnika odbijaly sie od czego-
kolwiek.
2. Duch przed kontaktem z przeszkoda stanie przed nia ok 1 sek
po czym dopiero ja trafia. Wiec jesli widzimy BS'a "stojacego"
kolo np murka, to smialo mozemy podchodzic bo nic nam nie zrobi.
3. Jezeli staniemy na wprost lecacego na nas BS'a, a miedzy BS'em
a nami bedzoe stla krzaczek to BS trafi w krzaczka.
4. Jesli leci na nas bardzo duzo BS'ow, to staiwamy bone wall
5. Gdy nie widzimy przeciwnika na mapie, powinnnimy byc cigle w biegu.
6. Nalezy caly czas pamietac o manie.
7. Gdy przeciwnik ma malo zycia, dobijamy go zebami, a nie spearem,
czy BS'em bo mozemy sami przez to stracic zycie.
8. Gdy ktos zabije naszego golema to go odnawiamy.
9. Nie dajmy sie sprowokowac do zastosowania na nas technik, ktore znamy.
10. Pamietajmy, ze cokoliwke my zrobimy, przeciwnik moze zrobic to samo.

_____________________________________________________________
8. Tricki
_____________________________________________________________

1. Wykrywanie IBS przeciwnika
A wiec, jesliustawilismy ustawienia graficzne jak opisalem wyzej
i nie uzywamy MH, to w mozemy wykrywac lecace IBS'y. Widac je
jako jasny cirn lecacy po ziemii. NIestety widac je tylko w tzw
"nocy". Czyli jak jest ciemno. Jest to po prostu jasniejsze miejsce
na ekranie i sie porusza. Ma ksztalo okregu i porusza sie dosyc wolno.
Jesli zauwazymy takie cos, to po prostu wystarczy sie odsunac, lub
odbiec kawalek dalej. Jak wiadomo, IBS'y sa puszczane po kilka naraz,
wiec nalezy sie spodziewac kilku jasnych plamek a nie jednej.
Chociaz, gdy juz jedna zobaczymy nalezaloby odbiec spory kawalek
[tak dla pewnosci]
2.Jest jeszcze 2 sposob na wykrywanie poczynan przeciwika
[w tym tez IBS]. Mianowicie wykozystamy do tego komende /fps.
PO wpisaniu jej widzimy po lewej stronie ping i fps
[frame per second]. Jesli bedziemy biegac i nie rzucac zadnych
spelli to ping bedzie sie utrzymywal na tym samym poziomie.
Jesli nie widzimyt przeciwnika na mapie, a ping gwlatonie sie
podnosi, po czym spada, to swiadczy to o tym ze nasz kolega
puszcza czary (na 90% IBS'y), wiec jak gdzies idziemy i ping
sie podnosi, nalezy stamtad uciec w miejsce gdzie, ping jest
w miare normalny. Do tego potrzebne jest pewne wyczucie, ale
jak ktos gra duzo dueli to mozna to opanowac w miare mozliwosci.
3. Jesli stoimy w miejscu i nic nie robimy, a poziom fps sie
obniza oznacza to, ze leci w nas IBS.

Oczywiscie kazdy z powyzszych trickow ma miejsce, jesli fps i ping
nie podnosza sie i opadaja z winy lacza. Bo jak wiadomo, na nic
zdadza sie te metody jesli po prostu to jest wina lacza.
Ale jesli ping sie podnosi z winy internetu, to on sie
podnosi i opada nawet w miescie, a nie jak tylko podejdziemy
w dany obszar. I tylko tym mozna to rozroznic, tak samo fps.
JEsli jest to wina lacza, lub komputera to bedzie on opadal
wszedzie, a nie tylko tam gdzie w danej chili stoimy.


_____________________________________________________________
9. Zakonczenie
_____________________________________________________________
Dziekuje wszystkim za uwage, mam nadzieje, ze kazdy cos wyniesie
z tych moich porad. Przepraszam za bledy merytoryczne, ortograficzne
i interpunkcyjne.


-== KONIEC ==-

PvP bone Necro 1.10 by Psycho
Copyright (c) 2004
Wszelkie prawa zastrzezone


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 4-KwiecieńUTCb-2006 08:44    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
shouJOkO




Dołączył: 30 Cze 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: 4-WrzesieńUTCb-2006 08:44    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] Forum erotyczne, garsoniera

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Legia Martia Strona Główna -> Buildy PvP i PvM Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin